اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
در همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه مطرح شد:
 سومین همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه، در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی، در اهواز برگزار شد.

در این همایش که با حضور کارشناسان کشوری برگزار شد، آسیب ها و علل افزایش آمار طلاق در جامعه مطرح و راهکارهای حل آن برای داشتن زندگی عاطفی و معنوی به طلاب و همسرانشان ارایه شد.

حجت الاسلام اسماعیلی، از کارشناسان روانشناسی، در این همایش مباحثی در خصوص راه های تقویت بنیان خانواده از دیدگاه اسلام را مطرح کرد و پس از آن کارگاه های تخصصی با محوریت ارایه روش های همسرداری و زندگی موفق طلبگی برگزار شد.

وی در این برنامه که با استقبال طلاب روبرو شد، گفت: رعایت حیاء در زندگی سبب رشد و تعالی بنیان های عاطفی همسر شده و وسیله ای برای رسیدن به زیبایی مطلق در زندگی زنا شویی می شود.

حجت الاسلام کلاه کج، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان نیز در حاشیه این برنامه، با تأکید بر این که ترویج سبک زندگی اسلامی، یکی از اهداف و جزء برنامه های مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان است، گفت: این برنامه در همین راستا برگزار شده و در نظر داریم برنامه های دیگری را با همین مضمون برگزار کنیم.

وی، توجه به شاخصه های سبک زندگی اسلامی و رعایت اصول آن در زندگی شخصی را سبب تقویت بنیان های خانواده دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی افزایش آمار طلاق در جامعه، عدم توجه به دستورات اسلامی نسبت به خانواده و همسر داری است، لذا روحانیون و مبلغان وظیفه دارند در برنامه های تبلیغی خود، این مهم را مد نظر قرار دهند.

استاد نیلچی، کارشناس مسائل خانواده، سخنران بخش کارگاه دومین بخش از همایش تجلیل از زوج های جوان طلبه بود که مطالبی را در خصوص فنون همسر داری به طلاب و روحانیون حاضر در برنامه ارایه کرد.

جالب ترین بخش این همایش، کارگاه شوهر داری بود که هدایت آن را حجت الاسلام شریفی بر عهده داشت. این کارشناس خانواده مطالب جدید را برای بانوان بیان کرد که با استقبال جمع حاضر مواجه شد.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش یک روزه از زوج های جوان طلبه با اهداء تندیس و هدایایی به رسم یادبود از سوی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار