شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰

فرماندار شادگان از پیشرفت 90 درصدی پروژه بندر تجاری این منطقه خبر داد.

سعید فیوضی در گفت‌وگو با فارس در شادگان اظهار کرد: پروژه بندر تجاری شادگان از یک سال و نیم گذشته تاکنون درگیر مراحل ساخت و ساز بوده و متأسفانه در موعد مقرر تکمیل و آماده بهره‌برداری نشده است.

*مشکل مالی مهمترین علت کندی پروژه

وی با اشاره به مهمترین علت کندی روند این پروژه افزود: مهمترین دلیل حرکت حلزونی شکل این پروژه که باید در مهرماه سال 90 تحویل داده می‌شد، مشکلات مالی بوده که امیدواریم هر چه سریع‌تر حل و مرتفع شود.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: در سفر اخیری که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به این منطقه در بازدید از این پروژه داشت مشکلات و موانع در پیش‌روی اجرای این طرح بزرگ مطرح و در راستای رفع آنها راهکارهایی اندیشیده و ارائه شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پروژه بندر تجاری شادگان تاکنون از پیشرفت 90 درصدی فیزیک برخوردار بوده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر به تکمیل برسد.

*ایجاد گمرک و رونق اقتصاد منطقه

به گفته فیوضی در صورت تکمیل این بندر  زمینه‌های اشتغالزایی مؤثری در منطقه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا در کنار بندر تجاری، اداره گمرک نیز فعالیت خود را آغاز کرده و اقتصاد شهرستان بیش از پیش رونق می‌یابد.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و تجاری باید از توجه بیشتر مسئولان استانی بهره‌مند شود.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان، ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی و کاهش بیکاری در منطقه است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار