اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۷۰
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
مسافران پرواز "ترکیش ایرلاین" در ساعت 2:30 دقیقه ی بامداد پنج شنبه 28 اسفند پس از فرود در اهواز با معضل نبود تاکسی در خروجی فرودگاه مواجه شدند .
 بدر پرس نوشت :مسافر آسمان باشی یا زمین  فرقی نمی کند  . مسافر ، مسافر است با خیالی  ناآرام .مسافر که باشی قبل از سفر بارها بلیطتت را دست به دست می کنی .بلیط  که داشته باشی وسیله ی سفرت مهیاست و مجالی می یابی  تا به هدفت  بیندیشی و اگر غریب  هم باشی ذهنت عجیب در گیر مقصدت می شود و حواست می رود به جایی که به خاطر رسیدن به آن رنج سفر را به جان خریده ای و با خود می گویی حال که امکانات سفرت مهیاست آیا  در مقصد  نیز اسباب  رفاهت فراهم است یا  ممکن است  وقت رسیدن سرگردان شوی... !"
خبری ناگهان در شهر پیچید و در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت .خبر این بود که اولین  هواپیماهای شرکت های "فلای دبی " و  "ترکیش ایرلاین " به صورت مستقیم در فرودگاه اهواز به زمین خواهند نشست و خوزستان را به 260 نقطه ی دنیا وصل می کنند . همیشه اولین ها  مهم هستند . بالاخص اولین هایی که بستر ساز  رشد و تعالی یک شهرمی باشند و جایگاهش را متمایز و اعتبارش را افزون می کنند . تمایز و اعتباری که همه ی  مردم شهر  را در تارو پود خویش سهیم می سازد . 

پروازی بین دو کشور و برای اولین بار، می تواند تاثیرات شگرفی بر ایجاد اشتغال ، گسترش فرصت های گردشگری و اقتصادی  داشته باشد و برگ برنده ای است برای ایران و فرصتی  است مغتنم ،که می بایست  از آن به غایت بهره برد .در اولین پرواز استانبول- اهواز،  وقتی مسافران فاصله ی  هزاران کیلومتری  بین دو کشور را پیمودند و با امنیت در فرودگاه اهواز بر زمین نشستند  با سرویس نامناسب حمل ونقل  فرودگاه مواجه شدند و برای عزیمت به مسیری چند کیلومتری، سرگردان ماندند!

دکتر سعید شرفی مدیرکل فرودگاه های  استان خوزستان  در این خصوص می گوید:مسافران پرواز "ترکیش ایرلاین" در ساعت 2:30 دقیقه ی بامداد پنج شنبه 28 اسفند پس از فرود در اهواز با معضل نبود تاکسی در خروجی  فرودگاه مواجه شدند .
وی می افزاید :
شهردار اهواز در اقدام غیرمنتظره ای اپراتور دوم تاکسی فرودگاه اهواز را بدون اطلاع رسانی تعطیل کرد واین در حالی است که در سه ماه اخیر با استقرار این شرکت ،سطح خدمات رسانی به مسافران در پی رقابت با گذشته افزایش یافته بود . 

دکتر شرفی معتقد است از وقتی که مدیریت مجموعه ی فرودگاه های استان را تحویل گرفته است شکایات زیادی مبنی بر عدم وجود کیفیت مناسب در زمینه ی حمل و نقل مسافران در فرودگاه وجود داشت .

وی می گوید فرودگاه اهواز اتوبوس ، ون و مترو ندارد و تاکسی رانان حاضر در فرودگاه علی رغم اینکه ظاهر  و رفتار مناسب  و در شان خدمت در یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور را ندارند، سرویس های سلیقه ای  در مسیر های خاص  و دلخواه خود را ارائه می کنند و از این رو  زمینه ی سرگردان شدن مسافران  را فراهم می آورند .

وی در عین خاطر نشان می کند که علی رغم جلسات متعدد با مجموعه ی شورای شهر و شهرداری و نامه نگاری در این خصوص ،همه ی اقدامات مجموعه ی فرودگاه ها برای ساماندهی خدمات تاکسی رانی به مسافران بی نتیجه مانده است . 
دکتر شرفی با انتقاد از شرکت تاکسی رانی مستقر در فرودگاه اهواز را عامل این نابسامانی ها می داند .وی می افزاید : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی و شهردار اهواز این حق را ندارند  اپراتور دوم تاکسی فرودگاه اهواز را تعطیل کنند . 
وی می گوید ما در قبال خانواده ها مسئول هستیم و من نمی توانم زنان و کودکان مردم را به دست مسافر کشان شخصی بسپارم و اگر وضع به همین روال ادامه یابد شرکت تاکسی رانی مستقردر فرودگاه را آن محل بیرون می کنم و سرسختانه جلوی اقدامات غیرکارشناسی مسئولین ایستادگی می کنم .

وی همچنین ضمن انتقاد از  قیمت های متفاوت و بالایی  که شرکت تاکسی رانی مستقر در فرودگاه اهواز از مسافران اخذ می کند ، گفت :
بارها به مسئولین ذیربط هشدار داده ام که  مسافران فرودگاه اهواز برای  رسیدن به مقصدهای درون شهری نیاز به استفاده از خط واحد نیز  دارند ولی  سازمان اتوبوس رانی به این مسئله توجهی نمی کند .

اما موسی ممبینی ، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی معتقد است هم اکنون  با مشکلی به نام حمل و نقل مسافران در فرودگاه اهواز مواجه نیستیم .وی می گوید در حال حاضر 170 دستگاه خودرو در فرودگاه اهواز درحال سرویس دهی به مسافران هستند و از این نظرفرودگاه اهواز در حد اشباع خود به سر می برد .
حجت الاسلام سعادت نیا ، رئیس شورای شهر اهواز نیز با تاکید بر اینکه باید بسترهای لازم برای برنامه ریزی و حل این موضوع فراهم شود ،گفت :
فضای رقابتی ایجاد شده توسط اپراتور دوم تاکسی ها در فرودگاه اهواز ، موجب اعتراض تاکسی رانان حاضر در منطقه به شهرداری شد و با حضور شهردار در محل فرودگاه ، این اپراتور تعطیل شد .اما  ما اعلام کردیم که اپراتور دوم تاکسی ها فعلا به کار خود ادامه دهد و خدمات حمل و نقل را به مسافران ارائه کند تا در فرصتی مناسب در این خصوص تصمیم گیری شود.

باتوجه به اهمیت شایان ذکر استان خوزستان و دارا بودن پتاسیل بالای گردشگری و توریسم بی شک برقراری چنین پروازهایی در اهواز به رونق صنعت گردشگری کمک شایان ذکری می کند و باعث جابجایی مسافران و تاجران می شود که امیدواریم  با حل مشکلاتی اینچنینی و توجه  مجموعه ی شهرداری ، شورای شهر و سازمان نظارت بر تاکسی رانی به این امر، جلوی مسائلی از این دست گرفته شود 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
comment
1
7
comment احسنت
این مشکل همیشه در فرودگاه اهواز وجود دارد و کسی پاسخگو نیست
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
comment
3
5
comment دربخش تاکسیرانی فرودگاه اهواز بی نظمی ورانندگان طبق میل خودشان کرایه میگیرند.البته درسطح شهراهواز هم به همینشکل میباشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
comment
1
4
comment این مشکل ماه ها در فرودگاه اهواز به خصوص برای پروازهای 12 شب به بعد وجود دارد و کیوسک تاکسی مستقر در محل اعلام می کند ماشین ندارد ولی در همان زمان تاکسی فرودگاه دنبال مسافر جهت انتقال به شهرهای دیگر هستند.
comment
کامران از آبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
1
2
comment یکی از دکتر شرفی مدیرفرودگاه سئوال کنه آیا همه قسمت های فرودگاه عالی شده اند که الان چند ماهه وقت خودت رو گذاشتی روی تاکسیرانی مگربازار خرید فروش بلیط روجمع کردید مگر برخورد بد کارکنان شرکتهارو اصلاح کردبد مگر استراحتگاه برای رانندگان تاکسی ساختید که انتظار داریدراننده چند ساعت برای پرواز منتظر بماندبعد هم خالی وبدون مسافر بره خونه دعاع از حق کنید
comment
کارشناس صنعت هواپیمایی
|
United States
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
0
2
comment پایگاه خبری محترم شوشان .
سلام ؛ شب بخیر
احتراما شایسته تر میبود نظرات کارشناسی و انتقادی صحیح که تقدیم حضورتان گردید و میتوانست موثر و راهگشا بوده باشد درج مینمودید .
بدیهی است در غیر اینصورت درج یکطرفه گزارشات و اعتنا ننمودن به نظرات تخصصی از وزن و اندازه های وزین سایت محترم شوشان کاسته خواهد گردید و متقابلا متخصصین امور از تخصیص وقت گرانبهای خود نسبت به درگاه خبری شما عزیزان خودداری خواهند نمود .
موفق باشید و برقرار
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
1
2
comment جناب مدیرکل شماکه خود از مدافعان حضور مسافر کش های شخصی در فرودگاه می باشید چطور از امنیت خانواده ها ومسافرین سخن می گوییدشما بجای ایجاد امنیت شغلی برای رانندگان تاکسی ویژه وایجاد انگیزه برای حضور آنها متاسفانه باعث ...برای رانندگان تاکسی واقعی شده اید ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
1
2
comment بهترنیست مدیرکل فرودگاه مدیریت ارامش رادر پیش بگیردتا اینکه درطول چندماهی که از حضورایشان در فرودگاه میگذره اکثرااز مدیریت تنش زای او ناراحت هستند...
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
1
2
comment سلام جناب اقای دکتر شرفی.ایاشما واقعا راهی برای برداشتن مسافربر شخصی کرده اید .چراوقتی ازدرب خروجی فرودگاه خارج می شوید.بامسافربر شخصی مواجه می شوید
چرا برای این مشکل اقدام نمی کنید. ایا واقعا انصاف است راننده فرودگاه هم درزمستان وهم درتابستان سرپناهی ندارد.شما یک بارهم ازمشکلات انها سوال کردیده اید این همه مشکل توی فرودگاه هست .شما به عنوان یک مدیر کار امد ..ماهم انسان هستیم.وصاحب خانواده خوب نیست این همه بی احترامی. به قشر زحمت کش .
comment
کارشناس صنعت هواپیمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
0
0
comment شوشان محترم ؛
لطفا نظر تفصیلی کارشناسی که در همین رابطه تقدیم حضور گرامیتان شده است درج فرمایید . متمنی است محل هایی را که بنابصلاحدید مناسب ندانسته حذف نمایید .
با احترامات فایقه
comment
تاکسی فرودگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
0
1
comment .............شرکت تاکسیرانی مستقر در فرودگاه را از محل آن خارج میکنم .
این است شان اظهار نظر مدیر یک فرودگاه بین المللی در یکی از مراکز استان های مهم و استاراتژیک کشور ؟
ایشان از مجموعه اختیارات قانونی و مقرراتی کافی برخوردار میباشند که رد صورت نیاز به استفاده میتوانند بدون تنش و با تدبیر و آرامش از آن استفاده فرمایند . سخن با مردم و اصناف با زبان پادگانی شایسته هیچ فردی نیست . واسلام
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
0
2
comment یکی از اقای دکتر شرفی سوال کند که اپراتور دوم تاکسی فرودگاه چه نسبتی باشما دارد اگر فامیل شما نبود اینگونه ازشان دفاع میکردی
comment
فريبادادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
1
4
comment جناب آقاي دكتر شرفي
ضمن تشكر از حسن نظرتان به مشكلات مسافر كه خسته از راه مي رسد و واقعا نمي داند در آن ساعت شب چگونه خود را به سرمنزل مقصود برساند يا بايد ساعتها در فرودگاه بماند تا يكي از بستگان به پيش باز بيايد يا واقعا سر در گم ناچار بايد خودرا به دست تقدير بسپارد و سوار يكي از ان ماشين هاي شخصي بسپارد كه اگربعد از دل نگراني هاي فراوان به منزل رسيد با گرايه هاي گزاف روبرو شود . فرودگاه اهواز بين المللي است چرا امكانات اتوبوس ندارد ؟ خطوط تاكسي فرودگاه هم براساس نرخ نامه و تعرفه عمل نمي كند .
جناب آقاي ممبيني رياست محترم تاكسي راني بازرسي هاي نامحسوسي انجام گيرد و ببينيد آيا اين 170 دستگاه تاكسي كه مي فرماييد كفاف كار فرودگاهي به اين بزرگي را مي نمايد كافي است سه پرواز همزمان به زمين بنشيند سه تا 90 نفر 270نفر آيا تاكسي هاي مستقردر فرودگاه كفاف حمل ونقل مسافرين را مي دهد ؟؟؟؟!!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
3
1
comment لطفا بدلیل اینکه سه پرواز باهم مینشیند تعداد چرخ دستی هارابه سه هزاربرسانند سرویس های بهداشتی را به دویست دستگاه تسمه نقاله را چهاربرابر وکارگران باربر را به صد نفر افزایش بدهید چون پروازها همزمان می نشینند آخر کار شناس اجیر شده این چه دیدگاهی است مگر در فرودگاه های دیگر مسافر منتظر تاکسی نمی ماند مگر در شهر نشده به تاکسی سرویس زنگ بزنید وبگه فعلا تاکسی نداریم یا مگر فکر نمیکنید هر هواپیما چقدر مسافر داردآیا هزار تاکسی کافیست فکر مواقعی را کرده ایدکه یکپرواز با 50مسافر وارد می شود ومسافر به تاکسی ها نمی رسد
پاسخ ها
comment
خوزستاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
comment سلام ناشناس عزيز.
1-تعداد تاكسي هاي فرودگاه اهواز بيش از 170 دستگاه ميباشد ولي تعداد مسافربرهاي شخصي زياد است كه امان مسافران و تاكسي فرودگاه را بريده است.
2-تعداد سرويسهاي بهداشتي كم نيست ولي تعداد "سرويسهاي بهداشتي سالم" در سالن "خيلي كم" است.
در آخر هم بايد گفت شما كه ميفرماييد كارشناس اجير شده، خودتان اجير شده و با قصد و غرض نيستيد؟
comment
محمد از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
0
2
comment با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین سایت خبرگزاری شوشان و همینطور خسته نباشید عرض می کنم خدمت مدیر کل فرودگاههای استان خوزستان.
اگر امکان دارد من چند خطی از نظرات خودم را در این باره می نویسم.
1مشکل اصلی کجاست؟ سازمان تاکسیرانی ، مدیریت تاکسی سرویس مستقر در فرودگاه ، رانندگان تاکسی فرودگاه ، مسافربرهای شخصی ، مدیریت فرودگاه و..... کدام یک از اینها مقصر اصلی می باشند.؟
در یک مجموعه صنعت خدمات مانند فرودگاه تمامی پرسنل و خدمه به یکدیگر وابسته و متصل می باشند.
مدیریت با استراتژیک کلیه پرسنل خودرا هماهنگ می نماید.در این حیث اگر منافع شخصی در میان باشد این روند به گونه ایی صورت می پذیرد که اختلافات و بی نظمی و ضعف مدیریتی نمایان می گردد و هرکس سنگ خودش را به سینه میزند.
این حق مردم و عموم است که نظم انظباط را در هر نهادی مشاهده کند.این مجموعه در کنار یکدیگر باعث برقراری نظم و انظباط این مکان می شوند.
اختلاف های اصلی دربوجود آمدن این اوضاع نابسامانی حمل و نقل ، مستقر شدن اپراتور دوم تاکسی بی سیم تشریفات می باشد.که قانوناً تاکسی بی سیم در سطح شهر تردد دارندو جا و مکان مشخصی ندارند( بجز دفتر و قسمت رادیویی اپراتورمرکزی).
اینجا یک سوال پیش می آید:
آیا به گفته مدیریت محترم فرودگاه می توان نظم و تدبیر را به این شکل اجرا نمود.تاکسی بیسیم تشریفات که با داشتن 12 الی 15 خودرو و تایم کاری کم(6الی 13 و 16الی23) که اصلا در نبود تاکسی در ساعات اعلام شده از سوی مدیر محترم تاکسی بیسیم تشریفات اعتراضی نیست، می توان این مشکلات را برطرف کرد، که اینگونه تاکید در برقراری تاکسی بیسیم تشریفات را دارد؟
آیا نمی تواند به سازمان تاکسیرانی اعلام نماید که فرودگاه با کمبود خودرو تاکسی مواجه است تا سازمان تاکسیرانی راه حلی را صورت دهد یا اینکه خود مستقیم این اقدام نماید؟
تاکسی بیسیم تشریفات به شدت باعث تنش و بی نظمی قسمت حمل و نقل فرودگاه شده است که همکاری آنها با مسافربرهای شخصی ، انتخاب نمودن سرویس های شهرستان و نرفتن مسیرهای طولانی درون شهری مانند : کمپلو ، پردیس ،سلمان فارسی و......که چندین بار به مدیریت فرودگاه اعلام شده است ولی هیچگونه اقدامی انجام نگرفته است.
تاکسی سرویس فرودگاه اهواز که یک انجمن صنفی محسوب می شود سالهاست بارانندگان موفق و محترم خود در حال خدمات رسانی به مردم شریف استان خوزستان بوده است، پس اگر بخواهیم که باتوهین و بی ادبی با آنها صحبت کنیم واقعاً در حقشان ظلم کرده ایم.همانگونه که یک شخص در طول سالها بادرس خواندن صاحب مدرک تحصیلی رتبه بالا می گردد و قابل احترام است این اشخاص هم عمرخودشان را در راه خدمات رسانی بابدترین شرایط آب و هوایی وبدون هیچ سرپناهی در فرودگاه سپری کرده اند.
در رابطه با بی نظمی شکایات مردم ، کرایه اضافه ،نارضایتی مسافرین از تاکسی سرویس فرودگاه ، مدیر محترم فرودگاه با مدیریت تاکسی سرویس در ماههای گذشته جلساتی داشتند که لازم بذکراست اقدامات بسیار جدی و تغییراتی در روند و نظم خدمات رسانی تاکسی سرویس بوجود آمده بود که به محض مستقر شدن تاکسی بیسیم تشریفات در فرودگاه تنش هایی بوجود آمد که تمام اقدامات انجام شده از بین رفت.
مسافرینی که از سالن خارج می شوند با اولین کسانی که روبرو می شوند مسافربرهای شخصی هستند ( که مسافران اینها را به نام تاکسی فرودگاه بیان می کنندو اعتراضات و شکایات متعدد از این اشخاص می باشد) دومین کسانی را که می بینند رانندگان تاکسی بیسیم تشریفات است که خیلی راحت بصورت میلی رفتار میکنندودر آخر اگر مسافری بصورت اتفاقی ویا وحشت زده ( حمله ور شدن رانندگان تاکسی بیسیم و مسافربرهای شخصی و زننده بودن رفتارآنها)به قسمت تاکسی سرویس فرودگاه مراجعه کند.
یعنی اینکه رانندگان تاکسی سرویس فرودگاه باید ساعاتی بدون جا وسرپناه و مکان استراحت به شکل بسیار زننده ایی منتظر بماند که اول مسافربرهای شخصی (که به تعدادشان روز به روز اضاف می گردد)سرویس بروند و بعد تاکسی بیسیم تشریفات و بعدا اگرمسافری بودکه نصیبشان گردد ، ریالی درآمد داشته باشند.
تابه حال خودتان را برای یک روز جای رانندگان تاکسی فرودگاه گذاشته اید.رانندگانی که در هرشیفت کاریشان که جمعاً8 الی 9 ساعت می باشد، در هر دو ساعت فقط 8 الی 10 هزار تومان درآمد داشته باشد آن هم بصورت خیلی اتفاقی.
مدیریتی پایدار و ماندگار است که از جزئی ترین پرسنل خود ، مشکلاتش را بشنود و جهت رفع مشکلات تلاش کند نه اینکه با او به زمین جنگ برود و بخواهد اورا قربانی نظرات شخصی خود کند.
هماهنگی لازم از سوی مدیران به ذیربط هایشان باعث می شود که تمامی پرسنل منظم و بادل و جان برای اهداف مدیران تلاش کنند.
پس نتیجه می گیریم حرف شنوی طرفین باعث ایجاد نظم و انظباط پایدار می شود.
باتشکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
comment
1
0
comment جناب آقای شرفی ایاتابه حالا به رفع مشکلات رانندگان پرداخته ای یا فقط باانها به جنگ پرداخته ای
comment
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment یک روزمیرسداین جنگ مدیران تمام میشودبرنده کیست خدامیداند.بدبخت قشرزحمت کش چه بلائی سرش میاید
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment چرا فکری برای ترافیک مستقبلین پرواز حجاج نمیکنید؟....
comment
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment درکدام فرودگاه کشور اولویت حمل و نقل مسافر اول با مسافر بر شخصی بعد با اپراتور دوم( تاکسی بیسیم) ودر اخر تاکسی ویژه فرودگاه میباشد۰ ... رانندگان تاکسی از فیلترهایی مثل تشخیص هویت اگاهی و تعیین صلاحیت دادگستری واماکن عمومی گذر کرده اند٬ ایا مسافر کش شخصی از این فیلترها گذر کرده اند۰ ....
comment
حسن از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment فقط مشکلات فرودگاه را اعلام میکنید و ... آ یا برای رفع نواقص اقدامی کرده اید؟...
comment
حمید از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment ... فکری به حال این دلالان بلیط داخل سالن بکنید که آ دم احساس نکند که در بازار ناصر خسرو یا سید اسماعیل تهران است ۰ دیگر پایانه های حمل ونقل اتوبوس هم اینطور نیستند۰...
comment
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment ای کاش دوربینهای مداربسته فرودگاه توسط استانداری محترم خوزستان درچهار ماه گذشته خصوصا درب خروجی سالن پرواز چک وبازبینی میشد آنوقت مهلوم میشد ریشه بی تدبیری از کجاست وازورود به اصطلاح اپراتور دوم چه آشفته بازاری شده ...
پاسخ ها
comment
خوزستاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
comment دمت گرم محمد مهدي.
اين فكر خوبيه
comment
خانم لطفی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment باسلام خدمت سایت شوشان
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment با سلام و خسته نباشيد.
مسئولين فرودگاه اهواز بهتره بجاي اينكه ساخت و سازهاي بي مورد انجام بدن( بعنوان مثال ساخت سالن ترمينال حجاج در يك فاصله خيلي دور از خود فرودگاه) و .... بهتره كه:
1- فكري به حال مسافربرهاي غير مجاز(كه البته اكثر اين مسافربرهاي غير مجاز از.... ميباشند) بكنند .
2-فكري به حال بازار سياه بليط فروشي در سالن فرودگاه را بكنند.(البته باند بليط فروشها اكثرا .... هستند و ....
3-فكري به حال سرويس بهداشتي هاي ... سالنهاي فرودگاه بكنند كه هميشه مشكل دارند.
4- ...
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
comment آقا ؛ ما یه چیزی می نویسیم یک فرد مسیول در حوزه فرودگاه اهواز و یا دیگر ادارات ذیمسئول در استان هم تشریف ببرند تایید خبر را از نزدیک نظارت و بررسی کنند . مگر نه اینکه اداره کل فرودگاه محترم اهواز مدیرمعین خود را دارا میباشد آیا تا حالا فقط یکبار از باب سرکشی و اقدام پیگیرانه به مجموعه پر هزینه احداث سرویس های بهداشتی در جوار ترمینال در خال احداث حجاج و مقابل گیت ورودی شرکت هواپیمایی نفت بازبینی کرده اند که چگونه با چه مشقتی این تاسیسات با هزینه های قابل توجه برقرار گردیده اند و خالا بدون یک روز استفاده همه ادوات آن بسرقت رفته م محل تجمع حیوانات خصوصا به نقطه آسیب پذیر مبدل گردیده است .
comment
خانم لطفی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment باسلام خدمت سایت شوشان خانواده ما دوازده سال میشود که با پرواز سفر میکنیم ولی تا کنون مشکلی از نبود تاکسی نداشته ایم ولی چند ماهی میشود که از روند کارمدیریت فرودگاه راضی نیستیم همین دیشب چون ترافیک بود که به فرودگاه برسیم ان هم علتش پرواز حجاج بوده است که بخاطر ترافیک شدید دودقیقه از نیم ساعت دیر رسیدیم پای کانتر ولی جلوی خودمان بیلط ما رو به دونفر ... دادن واقعان این حق است این است.
پاسخ ها
comment
خوزستاني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
comment بدليل ازدهام و ترافيك و نابساماني در تردد جمعيت و ماشين.
comment
ایوب از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment اقای دکتر شرفی مشکل درفرودگاه زیاد می باشد ول به نظر بنده مشکلی در مورد تاکسی ویژه فرودگاه نیست خود ما از شرکت ماهی پنج بار به تهران میروم هر وقت وارد فروگاه شدم تاکسی موجد بوده است شما پروازهای خود را دورست کنید که با سه چهارساعت تاخیر نیایند ومردم راه در فرودگاه زا به راه کنید باتشکر از سایت شوشان
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment باعرض سلام به سایت محترم و وزین شوشان واقعا دست مریضاد که نظرات را منعکس میکنید مسافر هنگام خروج ازسالن با یورش مسافرکش های شخصی روبرو سپس پیراهن سفیدها روبرو میشود ازآنطرف پیراهن آبیها فریاد میزنند تاکسی فرودگاه و...
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment سلام خسته نباشی شوشان بهترینیدکه بیطرفانه تمام نظرات را منعکس میکنید به این میگویند دموکراسی امید است که بزرگوارانی چون استاندار محترم فرماندار بزرگوار و...دیگر عزیزان واللخصوص جناب مهندس رستمی مدیرکل فرودگاههای کشور دیدن فرمایند ممنون ممنون ممنون
comment
شوشان دوستت دارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment شمارابه خدا فریاد 170خانواده تاکسی فرودگاه را که چند ماه است آنهم شب عیدی نانشان بریده شده به مسیولان برسانید خداخیرتان دهد
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment گنه کرد دربلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری بله دوست عزیز آقای دکترشرفی پروازها پساز تاخیر بسیار 3الی5تا باهم فرود میآیند چرخ دستی نیست انتظار مردم مقابل تسمه نقاله حضور مسافر بران شخصی که درماه های اخیر چند بدابر شده است تاکسی بیسیم هم که.... فروش بلیط هواپیما بازار سیاه ووووتمام وکمال تقصیر تاکسی سرویس مستقر در فرودگاه است از سایت محترم وارزشمند شوشان نهایت تشکر رادارم.
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment ریاست محترم فرودگاه اهواز..من امروز باپرواز نفت.بادوساعت تاخیر وارداهوازشدم.ولی متاسفانه بعداز گرفتن ساک وچمدانهای خودوقتی باخانواده خوداز سالن خارج شدیم باسیلی ارمسافربر شخصی روبه روشدیم که با.لفظ خود می گویند..تاکسی فرودگاه.چراباید این طورباشد.مگر درفرودگاه پلیس.نظارت نمیکند. درصورتی که تاکسی ویژه فرودگاه مستقر خیلی به نحواحسن سرویس دهی مکند.درشان یک فرودگاه بین المللی نیست .لطفا ساماندهی شود.باتشکر ازریاست محترم .فرودگاه.مهندس کشاورزازمشهد مقدس
comment
خانم لطفی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment چرا متن را کامل نمگذارید سایت محترم شوشان لطفا متن ها رو کامل بگذارید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment باسلام وخسته نباشید به همگی دوستان جناب اقای دکتر شرفی مدیر فرودگاه بین المللی اهواز بنده بازنشته نیروی انتظامی هستم این روند کار شما که به یه قشق زخمت کش جامعه تحمیل میکنید دورست نیست وخدا هم خوشش نمی اید خدا مابین بنده مسافر چندین ساله تاکسی ویژه فرودگاه هستم جز برخورد خوب ومناسب چیزی ندیدم خدتیش این حق نیست که میگوید تاکسی ویژه را بیرون میکنم قدر این رانندگان خوب وزحمت کش را بدانیدباتشکر از عوامل محترم سایت
comment
حیاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment باسلام وخسته نباشید به همگی دوستان جناب اقای دکتر شرفی مدیر فرودگاه بین المللی اهواز بنده بازنشته نیروی انتظامی هستم این روند کار شما که به یه قشق زخمت کش جامعه تحمیل میکنید دورست نیست وخدا هم خوشش نمی اید خدا مابین بنده مسافر چندین ساله تاکسی ویژه فرودگاه هستم جز برخورد خوب ومناسب چیزی ندیدم خدتیش این حق نیست که میگوید تاکسی ویژه را بیرون میکنم قدر این رانندگان خوب وزحمت کش را بدانیدباتشکر از عوامل محترم سایت
comment
خوزستاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment با سلام خدمت دست اندركاران سايت شوشان.
كار شايسته اين است كه هر مطلب يا كامنتي كه يك خواننده خبر ميگذارد را بصورت كامل بگذاريد. متاسفانه با سانسور كردن كامنت بنده محتواي موضوع كاملا عوض شده است و حق مطلب به درستي ادا نشد.
خواهش ميكنم جانب دارانه هم برخورد نكنيد.
بنده به خيلي از كامنتهاي دوستان هم پاسخ داده ام كه متاسفانه فقط اقدام به درج يكي از آنها نموده ايد.
خواهش ميكنم كليه مطالب ارسالي را درج نماييد.
با تشكر.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment درفرودگاه اهواز مشکلات زیادی دارا می باشد از جمله سرویس بهداشتی محل استراحت مسافر وغیره ولی مشکلی درمورد تاکسی ویژه وجود ندارد دوسه سال پیش که پروازها دوسه برابر حال حاضر میباشد مشکلی بابت کمبود تاکسی نبوده است شما ندانید همه مردم شریف اهواز میدانند که هر ساعتی که وارد فرودگاه اهواز بشوید تاکسب ویژه فرودگاه اماده خدمت رسانی می باشد در پایان کمال تشکر وقدر دانی را از تمامی انجمن صنفی تاکسی سرویس ویژه فرودگاه رادارم وسالی پر از برکت را ارزو دارم دست همه شما تاکسب ویژه فرودگاه رامیبوسم
comment
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment باسلام وخسته نباشید سایت خبری محترم شوشان .جناب مدیر فرودگاه بنا به مصلحت شغلی درماه دو الی سه بار به استانهای دیگر رفته وباز میگردم گاهی همسرم میاید وگاه با تاکسی به منزل میروم درچند ماه گذشته هنگام خروج از سالن به ...با رانندگان شخصی روبرو شده ام درهیچ کدام فرودگاههای کشور چنین وضعیتی وجود نداردخصوصا درایام سال نو که فرودگاه برای مسافران نوروزی معرف شهرمان است .
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment جناب اقای دکتر شرفی موفق باشید امیدوارم که بزودی مدیریت فرودگاه بزرگتری را در کشور به شما واگذار کنند چون پتانسیل انرا دارید....
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment جناب اقای دکتر شرفی موفق باشید امیدوارم که بزودی مدیریت فرودگاه بزرگتری را در کشور به شما واگذار کنند چون پتانسیل انرا دارید....
comment
مجید از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment .ازمدیر فرودگاه گرفته تا طرفداران اطرافیان ومنتقدانش به شهر مااصفهان قدم رنجه کنید وببینید فرودگاه یعنی چه جای تاسف دارد وضعیت فرودگاه بینلمللی اهوازاز سایت محترم شوشان بخاطر درج تمام نظرات بینندگان نهایت تشکررادارم
comment
تاکسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment فقط یکسوال دارم ایا دیواری کوتاه تر از دیوار راننده تاکسی انهم درشهری مثل اهواز هست؟.......ممنون اگرجواب دهید بینندگان ازهرقشری که هستیدشاید بگوش...برسد واقدامی صورت گیردباتشکر ازسایت گرامی شوشان.
comment
تاکسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment فقط یکسوال دارم ایا دیواری کوتاه تر از دیوار راننده تاکسی انهم درشهری مثل اهواز هست؟.......ممنون اگرجواب دهید بینندگان ازهرقشری که هستیدشاید بگوش...برسد واقدامی صورت گیردباتشکر ازسایت گرامی شوشان.
comment
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment ایکاش این مقاله ونظرات داده شده دراین سایت توسط مدیریت محترم فرودگاههای کشور مطالعه میشد
comment
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment ایکاش این مقاله ونظرات داده شده دراین سایت توسط مدیریت محترم فرودگاههای کشور مطالعه میشد
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment سخنی بیطرفانه :سایت محترم خبری شوشان آفرین برشما اگرهمین رویه رادرپیش بگیرید نتنها این فرودگاه بهم ریخته بلکه خیلی از مشکلات دیگر که درشهر عزیزمان اهواز وجود دارد ازسوی بزرگان شهر واستان پیگیری وچه بسا حل شود .ازطرفی ازکاربران محترم تقاضادارم جانب ادب ،واقعیت وفرهنگ رارعایت کنند،تااین سایت ناچار به حذف جمله یا کل نظراتتان نگردد ،ازطرفی ازمدیریت محترم فرودگاه اهواز مرایک دوست کوچک خود بدانید من به شما ایمان دارم که برنامه های بزرگی برای پیشبرداهدافتان دارید درعین حال بدنیست به سخنان ارزشمند پیشینیانمان اندکی بیاندیشیم دومثال ۱-آشپز که دوتاشد آش یا شور.......۲-خانه ازپایبست ویران است خواجه درفکر تزیین ایوان است. چون مرتب رفت وآمد دارم شاهد وضعیت موجود بوده ام ومشاهده کردم امیدوارم با تدبیرواندیشه مثبت خود ودوستانه تر وایجاد یک جو مناسب در محیط فرودگاه باعث ...‌‌.شوید وشاید بتوانید بارایزنی باتهران وفرودگاههای دیگر کشور ترتیبی دهید پروازهای برنامه ریزی شده که قراراست بافواصل نیم الی یکساعت فرود آیند تااین اندازه تاخیر نکرده وباهم فرود آیند وکارهای بزرگ دیگر که بیشک تواناییش رادارید برای همه عزیزان خصوصا مدیریت محترم فرودگاه اهواز سال خوبی را از خداوند متعال خواستارم بقول...صدسال به این سالها واعیاد.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment مسافر گرامی وعزیز ممنون از حسن نظرتان ولی یافتن گوش شنوا مشکل بزرگی است بقول...بعضیها میگویند مرغ فقط یک پا دارد ضمنا شماهم سال خوبی داشته باشید.
comment
راویراوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
comment
0
0
comment بزرگی نه به قداست ونه مو نه به رنگ است ونه رو نه به دعوی نه به جنگنه به مدرک نه عنوان و... بزرگی وبزرگواری از آنانی است که .....امثال جناب آقای مهندس ممبینی که جدااز سالها مدیریت موفق در ادارات ودوایر گوناگون ؛ درهشت سال دفاع مقدس جانبازی وفداکاری کره اند که بایدبرخاک پوتینهایشان بوسه زدلطفا اگر حتی باایشان اختلاف نظر دارید نام پرافتخارایشان رامودبانه تر برزبان آورید هرچند آنقدرانسان وارسته وبزرگواری هستند که به مشکلات زیردستانشان بیش از این القاب وعناوین اهمیت میدهند.تشکرازسایت محترم شوشان حتی اگر صاحب امتیاز یا....ش دس ش باشند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
comment
0
0
comment آقای محمدمهدی ؛ کاری ندارد برادر جان یه کپی بگیر پست کن واسه مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور
comment
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
comment
0
0
comment دوست عزیز اگر امکاناتش راداشتم حتما اینکاررامیکردم ممنون میشوم کسی که میتواند این کاررا انجام دهد بازهم تشکر ازشما وسایت محترم شوشان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار