اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۲
شهردار اهواز:
سید خلف موسوی تصریح کرد: فعالیت این کیوسک ها در راستای راهنمایی مسافران نوروزی است. تمام تلاش شهرداری اهواز برای این است که مسافران نوروزی این شهر و به تبع آن استان را با خاطره خوبی ترک کنند.
شهردار اهواز گفت: ۱۵ کیوسک از من بپرس در شهر اهواز به منظور راهنمایی مسافران نوروزی فعال است.

سید خلف موسوی اظهار کرد: ۱۵کیوسک از من بپرس در شهر اهواز به منظور راهنمایی مسافران نوروزی فعال است. نیروهای روابط عمومی شهرداری اهواز در این کیوسک ها حضور داشته و به راهنمایی مسافران می پردازند.

وی افزود: در این کیوسک ها نقشه شهر اهواز و استان، عکس هایی از جاذبه های گردشگری اهواز و اقلام فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع می شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: فعالیت این کیوسک ها در راستای راهنمایی مسافران نوروزی است. تمام تلاش شهرداری اهواز برای این است که مسافران نوروزی این شهر و به تبع آن استان را با خاطره خوبی ترک کنند.

موسوی بیان کرد: طی چند روز اخیر بارندگی های شدیدی را در شهر شاهد بودیم و تمامی مسئولان ستادهای اسکان شهرداری در آن زمان به مردم خدمات ارائه دادند. از تمانی پرسنل شهرداری که سنگ تمام گذاشته و به جای حضور در کنار خانواده های خود به مردم خدمات ارائه می دهند صمیمانه تشکر می کنم.

ورود بيش از ۶ هزار مهمان نوروزی به اهواز

شهردار اهواز از ورود ۶ هزار و ۱۵۰ مهمان تا شب گذشته به اهواز خبر داد.
سید خلف موسوی اظهار كرد: شهرداری اهواز دو محل اسكان یكی در پارك لاله و دیگری در نمایشگاه دائمی  و بین الملل دارد و ظرفیت پارك لاله ۱۵۰ چادر و نمایشگاه نیز یك هزار چادر است. هر كدام از چادر ها برای پنج نفر است

وی افزود: در این محل های اسكان سرویس های بهداشتی، حمام، آب سرد كن، آب تصفیه و سوپرماركت موجود است  همچنین قهوه عربی به صورت رایگان به مهمانان ارائه می شود

شهردار اهواز یادآور شد: چادرهای فرهنگی بختیاری و عرب نیز در محل اسكان برپا شده است. هر روز صبح آش و نان هم پخت شده و مهمانان برای صبحانه از آنها استفاده می كنند.

موسوی با اشاره به اینكه دو پاركینگ برای مهمانان در نظر گرفته شده است گفت: روز یك فروردین تعداد ۳۰۵ چادر، روز دوم فروردین ۳۹۵ چادر و روز گذشته هم ۵۳۰ چادر در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار