اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
من نمی دانم اگر در این شرایط حساس مساعدت جناب مهندس شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان که تنها به دلیل تعهداتش به شهدا بخشی از هزینه و تدارکات و پشتیبانی را تامین نمودند، نبود جواب خانواده محترم شهید را که مدت ها در انتظار تولید این اثر بودند را چگونه بایستی می داد.
نماهنگ ماه بدر به کارگردانی فرامرز گرجیان پس از فراز و فرود ها و کم لطفی و نامهربانی های برخی از مدیران شرکت ها و نهادهای استان علی رغم در برداشتن مفاهیم و ارزش های هشت سال دفاع مقدس جهت ساخت موسیقی و تدوین با افزایش هزینه ی 15 میلیون تومانی مازاد بر مصوبه سازمانی راهی تهران شد.

این نماهنگ به گفته فرامرز گرجیان کارگردان و فیلمساز متعهد خوزستانی که قصد روایت بخشی از زندگی و رزم سردار شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر را داشته، قرار بود در ابتدا با مشارکت شرکت ملی حفاری و صدا و سیمای استان خوزستان تولید شود اما متاسفانه در بزنگاه تولید با عدم همکاری مدیران روابط عمومی این سازمان روبه رو شده و عملا پروژه بدلیل عدم در اختیار نهادن سهم اشتراک خود متوقف و از حرکت بازماند.

این کارگردان ضمن شاکی بودن از نحوه ی همکاری مدیران شرکت ملی حفاری نسبت به تعهدات خود اظهار داشتند، من نمی دانم اگر در این شرایط حساس مساعدت جناب مهندس شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان که تنها به دلیل تعهداتش به شهدا بخشی از هزینه و تدارکات و پشتیبانی را تامین نمودند، نبود جواب خانواده محترم شهید را که مدت ها در انتظار تولید این اثر بودند را چگونه بایستی می داد.

در ادامه فرامرز گرجیان از توجه و عنایت ویژه سردار علیرضا شیخ رباط که در تمامی مراحل تولید پا به پای گروه حرکت می کردند و همچنین از سردار یوسفی این یادگار دوران جنگ و فرمانده لشکر حجت (عج) که با در اختیار گذاشتن پادگان رستم پور مهمترین بخش نماهنگ یعنی صحنه های شهادت سردار شهید را رقم زدند، تقدیر و تشکر نمودند.

این فیلمساز خوزستانی که پیش از این هم در نماهنگ پلاک کهنه با صدای حاج صادق آهنگران مجبور به فروش وسیله نقلیه خود شد، اظهار نمود اینک که پس از سال ها خدمت به شهدای این خطه با دلی پر خون به دلیل شرایط نامطلوب فرهنگی و هنری مجبور به ترک این دیار می باشم، بسیار متاسف و ناراحت بوده و از خدای منان خواستارم تا هرچه سریع تر مسئولین متعهد استان راه چاره ای برای به خدمت گرفتن ظرفیت های فرهنگی و هنری بیابند و از مهاجرت قریب الوقوع سرمایه های هنری استان جلوگیری نمایند.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
0
1
comment شمسایی .........
به گذشته پربار وصادقانه این بزرگ مرد بی ادعای روزهای آغازین جنگ تحمیلی در خط شیر دارخوین تا ادامه خدمات عاشقانه و مخلصانه ایشان در جوار شهیدان عزیزی که بهترین دوستان هم بوده اند نگاهی می انداختید . متاسفانه نه خود مهندس شمسایی عزیز حاضر به بیان سوابق انقلابی و درخشنده میشوند و نه راضی هستند و یا اجازه میدهند تا بزرگان خوشنام این مرز و بوم که همراه اشان بودند نسبت به شناسنامه درخشان و قابل ستایش ایشان بطور مشخص چیزی ایراد نمایند . سیل ویرانگر رامشیر در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مدیریت کارساز وتلاش های شبانه روزی اشان تا آخرین مرحله ساماندهی سیل زده گان ؛ تاسیس ؛ راه اندازی و اداره بسیار موفقیت آمیز بنیاد مستعضعفان امام خمینی (ره) در منطقه مهم و صنعتی آغاجاری که منشاء خدمات ماندگار بعدی گردید . حضور ایشان و خانواده گرامیشان در تمام برهه ها و بحران های کشور در استان خوزستان . دستگیری و تعاون وی به بسیاری از خانواده های مومن و یا نیازمند که تا همیشه دعا گوی و علاقمند به ایشان هستند و.................مدیریت والای اشان در صنعت پایه ای آب و برق .......ایجاد زمینه های اشتغال و جذب کثیری از شهروندان عزیز بومی گوشه ای از خدمات این مرد عزیز و بزرگوار میباشد . بیایید بزرگان خود را همیشه حمایت نموده و گرامی بداریم . مهندس شمسایی همچون دیگرعزیزان بی نظیراین استان نعمت خدادادی میباشند ؛ مدیران توانا ؛ شجاع ؛ قوی و کاردان .
comment
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
comment
0
0
comment سلام.
اردوهای فرهنگی و کلاس های آمورشی جهت جوانان منطقه بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی که موجب تربیت بسیاری از برادران و خواهران گردید و حضور و همجواری های همیشگی جناب آقای شمسایی با شهید سربلند و افتخارآفرین ؛ سردار اسماعیل دقایقی و دیگر شهیدان در راستای تلاش ها و زحمات انقلابی و بیاد ماندنی اشان هرگز فراموش نخواهد شد . اجرشان با خداوند شهیدان .
آمیین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار