اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بازرسی مستمر کارشناسان معاونت غذا و دارو از داروخانه ها و کارخانجات خوزستان در نوروز 94خبر داد.
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات دارویی و همچنین اطمینان از سلامت مواد غذایی تولید شده در ایام تعطیلات نوروزی شهروندان خوزستانی و میهمانان نوروزی که به این استان سفر می‌کنند، علاوه بر نظارت بر کشیک داروخانه ها بر کارخانجات مواد غذایی استان نیز به طور مستمر بازرسی درحال انجام است.
وی با بیان اینکه با هدف ارائه خدمات دارویی مطلوب و رفع نیاز مراجعان، علاوه بر داروخانه های کشیک سایر داروخانه‌های استان خوزستان بر اساس آیین‌نامه امور داروخانه‌ها نیز قادر به فعالیت و ارائه خدمات دارویی در روزهای تعطیل هستند، تصریح کرد: با بازرسی های صورت گرفته داروخانه هایی که به صورت کشیک معرفی می کنند در حال خدمات رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی هستند و خوشبختانه هیچ تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.
شریف‌ مخمل‌زاده در ادامه اظهار کرد: همچنین در مناطقی که داروخانه شبانه‌روزی وجود ندارد و یا تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی به حد کافی نیست، در این مقاطع زمانی خاص داروخانه روزانه دایر و براساس برنامه اعلام شده توسط شبکه‌های بهداشت و درمان به صورت کشیک نیاز دارویی بیماران تامین می‌شود.
این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی، خصوصی و بیمارستانی است و در تمامی شهرهای خوزستان در انجام خدمات دارویی به شهروندان فعالیت می‌کنند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تصریح کرد: امسال همچون سال های گذشته درایام تعطیلات نوروز کارشناسان غذایی و دارویی این معاونت به صورت مستمر از داروخانه های کشیک، شرکت های دارویی استان و واحدهای تولیدی مواد غذایی بازرسی می کنند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان خوزستان کمبود دارویی وجود ندارد، افزود: شهروندان خوزستانی، در صورت داشتن سوال دارویی یا اعلام کمبود دارویی در استان می توانند به صورت تلفنی با شماره 1490 یا 2232362-0611 واحد کمبود دارویی معاونت غذا و داروی خوزستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی و کمبود دارویی آنها رفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار