اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۶۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
روزنامه فرهنگ چنوب در ستون ویژه های خود نوشت: 

وعده ای چند باره استانداری خوزستان
تقریبا پس از سه سال از برگزاری آزمون استخدام استانداری خوزستان و اعلام نتایج و طی شدن روال گزینش، بار دیگر مسئولین برای به کارگیری و استخدام قبول شدگان، وعده ای چند باره دادند. در آخرین خبری که بر روی سایت استانداری خوزستان درج شده آمده است که : «بدینوسیله به اطلاع کلیه قبول شدگان آزمون استخدامی 91/3/26 استانداری و فرمانداری های تابعه میرساند جهت ادامه و تکمیل روند استخدامی از تاریخ 94/1/15 به امور اداری مراجعه نمایند».
آزمون استخدامي استان خوزستان در 26 خردادماه سال 91 براي جذب نيرو در 25 دستگاه و سازمان دولتي استان برگزار شد. 24 هزار و 500 نفر از افراد بيكار از سراسر استان در اين آزمون شركت كردند كه در حال حاضر اين افراد بي‌صبرانه منتظر جواب نهايي اين آزمون هستند اما هنوز از وضعيت برگزيدگان آزمون استخدامي خبري نيست. قرار بود در قالب اين آزمون 1168 نفر از افراد جوياي‌كار استان به استخدام سازمان‌هاي مختلف درآيند. 
در این بین از سوی مسئولین ذیربط بارها وعده هایی داده شد که هرگز جامع عمل نپوشید و یا سخنانی متناقض ابراز شد و این درحالی است که بلاتکلیفی شرکت کنندگان در آزمون برای آنها ممکن است مشکلاتی تحصیلی، کاری و یا حتی خانوادگی بوجود آورد.

انتقاد از سن بالای مدیران خوزستانی !
مقتدایی استاندار خوزستان این هفته یک شنبه پرکاری را پشت سر گذاشت و علاوه بر شرکت در شورای اداری و ایراد سخنرانی و چند مصاحبه ، در نشست احزاب سیاسی و تکلات مردم نهاد استان نیز شرکت کرد. در شورای اداری مقتدایی از سن بالای مدیران گلایه کرد و گفت که میانگین سنی مدیران در سال های اول پس از انقلاب ۳۰ سال بود ولی الان این رقم به عدد نگران کننده ۵۵ سال رسیده است. مدیران مسن شاید تجربه مدیریتی بالایی داشته باشند ولی هر نسخه ای که مابرای آنها بپیچیم در نهایت در هنگام اجرا به مشکل می خورند و از قدرت اجرایی خوبی برخوردار نیستند. نظام باید به فکر مدیریت ها باشد و این غفلت پیش آمده را با تربیت نخبه های جوان برای پست های مدیریتی جبران کند نه اینکه در جاهایی به استفاده مجدد از مدیران قبلی روی بیاورد.
مقتدایی این را هنم گفت که خود من شدیدا به نیروی جوان اعتقاد دارم و بر همین اساس تعدادی از مدیران زیر ۴۰ سال سن و دارای ۱۵ سال سابقه را شناسایی کردم و شخصا نکات لازم مدیریتی را در فرصت های مناسب به آنها گوشزد می کنم تا استان ما در آینده ای نزدیک از مدیران جوان و مستعد غنی شود.

در دیدار نوروزی استاندار  با احزاب سیاسی چه گذشت؟
دیدار نوروزی استاندار خوزستان با نمایندگان احزاب سیاسی و فعالین فرهنگی و اجتماعی در استانداری خوزستان برگزار شد و حاشیه های مختلفی به دنبال داشت که به اختصار در ذیل می آید : 
* مهندس خبیر معاون سیاسی و اجتماعی و دکتر مقتدایی استاندار خوزستان جلسه را بدون مجری اداره کردند.
* در این جلسه تعداد زیادی از اعضای تشکل های سیاسی و مردم نهاد حضور داشتند. حضور تشکل های مردم نهاد در کنار نمایندگان احزاب سیاسی فضای جلسه را ناهمگون کرده بود. 
* استاندار خوزستان از نمایندگان تشکل های سیاسی خواست تا زمان تشکیل خانه ی احزاب در خصوص زمان و نحوه اداره این جلسات تصمیم گیری کنند. 
* مهندس خبیر در این جلسه گفت نقدی که احزاب انجام می دهند به پیشرفت امور کمک می کند. 
* مقتدایی گفت که تا وقتی هستم منافع مردم استان را در نظر خواهم داشت ولی برخی در مقابل کارهایی که منافع مردم استان را در بردارد به بهانه اینکه ممکن است باعث محبوبیت استاندار شود سنگ اندازی می کنند! مقتدایی شاهد مثال خود را اعلام آزاد بودن تردد خودروهای پلاک اروندی در تمامی شهرهای استان عنوان کرد.
* با توجه به تغییرات ساختمانی در استانداری اعضای تشکل ها هنگام ورود و خروج به سالن با گرد و غبار روبه رو شدند که هجوم ریزگردها به خوزستان و توجه جدی به آن را یادآوری می کرد.
* در این جلسه مقرر شد نمایندگان احزاب در نشستی حضور به هم رسانده و در خصوص هیئت مدیره ی "خانه ی احزاب" تصمیم گیری کنند. 
* با توجه به تعداد زیاد مدعوین ، صرف شام به درازا کشیده شد و مسئولین استانداری مجبور شدند تعدادی غذا نیز از بیرون سفارش دهند .
* استاندار خوزستان با قابل تقدیر دانستن تمایل تشکل ها به مشارکت در امور جامعه گفت که آرمان های دولت تدبیر و امید در حال شکل گرفتن است و باید فضا را به گونه ای فراهم کرد که طرف های مخالف و موافق دولت نظرات خود را ارائه کنند.
* وی این را هم گفتت که من در شرایطی استان را تحویل گرفتم که با سیاست ها و اصول اعتقادی خودم فاصله ی قابل ملاحظه ای داشت و هر مدیری در هر مقطعی که باشد به شکلی سیاست گذاری انجام می دهد که در پایان دوره ی مدیریتش احساس موفقیت داشته باشد .اما در نهایت فضاوت اصلی با مردم است . 
* مقتدایی گفت که قطعا بخشی از آرایی که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به صندوق ریختند برای تقویت تفکر اصلاح طلبی بود ولی باید بپذیریم که شیوه ی عمل این دولت با دولت خاتمی متفاوت است و این مسئله در عزل و نصب ها کاملا مشهود می باشدو اگر کسی قرار است در چارچوب سیاستهای دولت عمل کند باید این هماهنگی را داشته باشد . 

اقدام شایسته سید خلف در ایام عید
شهردار اهواز در اولین روزهای سال نو به دیدار دورفرد شهروند نمونه کشوری رفت. سید خلف موسوی در این دیدار گفت که خوشحال هستیم در آستانه سال 1394 و در ایامی که مطهر به نام پربرکت مادر سادات حضرت زهرا (س) می باشد، خدمت عزیزی می رسیم که هم و غمش اصلاح امور در شهر و توسعه فضای سبز است. وی ضمن بیان این مسئله که شهروند و شهر مکمل یکدیگرند، اظهار داشت که می گویند این دو مقوله با هم ارتباط ذاتی دارند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد از این رو باید گفت شهروند، پایه گذار و سبب توسعه و آبادانی شهر در حوزه های مختلف عمرانی، فضای سبز و غیره می شود و شهر آباد هم شهروند خوب را پرورش می دهد.
وی با تقدیر از دورفرد گفت که باید روحیه افرادی مثل آقای دورفرد را تقویت کرد، هر چند شهروندان عزیز همیشه در کنار شهرداری بوده و هستند اما هر چه شهروندان مشارکت و حضور بیشتری داشه باشند شهر می تواند توسعه بیشتری پیدا کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
1
comment انتقاد از سن بالای مدیران استانی !!!!1
احتراما سوال ؟
مگر از شرایط فلان مدیر با سن بالا و ناراحتی های سنگین جسمانی و عدم حضور کامل در محل اصلی و عملیاتی فلان شرکت بدلیل سکونت در تهران بی اطلاع بوده اند آقایان محترم ؟
comment
پور محبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment درود بر سیدخلف که با تکیه برجوانان در شهرداری حمایت خودشو از نسل جوان ثابت کرد،
comment
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
0
0
comment واقعا سيدخلف موسوي از جوانان در شهرداري استفاده كرد وثابت كرد كه جوان گرا. است. درود به شهردار سختكوش اهواز
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment سرپرست جوان و تحصیلکرده ... با دخالت مستقیم شخص ایشان کنار گذاشته شد و یک مدیر امتحان پس داده جای ایشان را گرفته! ....
comment
نسیم قاسمی
|
Canada
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment سلام آقای موسوی نشان داد و به دیگران یاد داد که به مدیریت جوانان باید اعتماد کرد انشالله در سال جدید باقی مدیرانی که در سازمانهای شهرداری سالهاست مدیریت می کنند و خروجی قابل قبولی نداشتند عوض شوند . انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار