اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
تابناک نوشت: مخالفت قطعی مقام های عربستانی برای صدور اجاره استخدام مهماندار زن در شرکت های هواپیمایی، یکی دیگر از آرزوهای زنان این کشور را برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی برباد داد.

مخالفت قطعی مقام های عربستانی برای صدور اجاره استخدام مهماندار زن در شرکت های هواپیمایی، یکی دیگر از آرزوهای زنان این کشور را برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی برباد داد.

به گزارش شبکه العالم مدیرکل سازمان هواپیمایی عربستان سعودی تاکید کرد که این سازمان، هیچگاه مهماندار زن استخدام نخواهد کرد.

«صالح جاسر» در مراسم افتتاح نخستین پرواز «هواپیمایی عربستان» در خط تبوک ـ قاهره اعلام کرد: قصد نداریم مهماندار زن برای هواپیمایی سعودی استخدام کنیم.

روزنامه مکه روز سه شنبه به نقل از جاسر افزود: این موضوع نه در دستور کار ما بوده و نه هیچ وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حکومت عربستان سعودی، از هر مجالی برای حذف زنان از فعالیت های اجتماعی استفاده می کند.

عربستان تنها کشوری است که در آن، رانندگی زنان جرم به شمار می رود و زنان حق ندارند بدون همراه داشتن محرم، سوار تاکسی شوند.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
comment
1
2
comment شوشان خوب توجه کن:
اولاً رانندگی زنان، جرم نیست و قانون اساسی اجازه اخذ گواهینامه رانندگی رو به زنان داده لیکن عرف نه قانون، عرف رانندگی زنان رو امرز غیر ضروری میدونه که اون هم ناشی از حاکمیت مرد سالاری جامعه حجاز است.
کما اینکه در تفسیر عبارت "رجال" سیاسی برای برگزیده شدن نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری در ایران، واژه "رجال" به معنی اخص آن تفسیر شده است.
ثانیاً": منبع خبری یا لینک این خبر رو در راستای شفاف سازی منابع خبری و تصدیق صحت اخبار، اعلام تا به آن منبع مراجعه شود.
نتیجه:
عرف، قانون نیست. بلکه مفهومی جدا از قانون دارد.
توصیه میکنم خبر رو اصلاح کن و از خدا بترسید. رسالت شما خطرناک است و عاقبت اخروی آن را در نظر بگیرید. و السلام علی من اتبع الهدی
مدیر پایگاه سلام شهروند اهوازی همانطوری که در خبر آمده است منبع خبر سایت خبری تابناک و به نقل از شبکه العالم است خداوند همه ما را عاقبت به خیر کند ان شاالله 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار