شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
دکتر خدادادی : موضوع بهداشت همواره جز اولویت های کار در حوزه سلامت است و همه مسوولان مربوطه و مردم اتفاق نظر دارند که با اختصاص هزینه، وقت و انرژی بیشتر به این حوزه می توان در کاهش قابل توجه ورودی بخش درمان نقش بسزایی را ایفا کنند.
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پر رنگ تر شدن نقش حوزه بهداشت در طرح تحول نظام سلامت در سال 94 داد.
علی خدادادی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در اهواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود رضایت مندی در جامعه از اجرای طرح تحول نظام سلامت، وظیفه ما استمرار و تداوم طرح با جدیت و خلاقیت بیشتر است.
وی تصریح کرد: موضوع بهداشت همواره جز اولویت های کار در حوزه سلامت است و همه مسوولان مربوطه و مردم اتفاق نظر دارند که با اختصاص هزینه، وقت و انرژی بیشتر به این حوزه می توان در کاهش قابل توجه ورودی بخش درمان نقش بسزایی را ایفا کنند.
خدادادی در ادامه اظهار کرد: سال 94 سال بسیار پرباری برای حوزه بهداشت خواهد بود چرا که نتیجه تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای این حوزه در سال گذشته، امسال شکوفا و به منصه ظهور خواهد رسید.
سید سعید سیدیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این زمینه اظهار کرد: تشدید فعالیت های نظارتی بهداشتی در شهرستان های مختلف استان خوزستان همچون سال های گذشته با عنوان طرح بسیج سلامت نوروزی اجرا می شود.
وی افزود: امسال نیز همچون گذشته به منظور تأمين سلامت و فراهم آوردن اقامتي خوش و دلپذير براي ميهمانان نوروزي با تشكيل اكيپ هاي گشت ويژه بازرسي بهداشت محيط، نظارت و كنترل بهداشتي خود را بر مراكز تهيه، توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي برای حفظ و ارتقای‌ سطح سلامت شهروندان و میهمانان نوروزی به اجرایی شد.
سیدیان در ادامه تصریح کرد: كنترل بهداشتي تمامی مراكز تهيه، توزيع مواد غذايي، كارگاه ها و كارخانجات توليد مواد غذايي و اماكن عمومي به ويژه مساجد، مهمانسراها، ‌هتل ها، مسافرخانه ها، ‌زائرسراها و مراكز مشابه از جمله اقدامات گنجانده شده در این طرح است.
وی همچنین در پایان گزارشی از عملکرد طرح بسیج سلامت نوروزی 94 ارائه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار