اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
به گزارش دریافتی از روابط عمومی انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش: همزمان با روز بعد از سیزده بدر ، جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 9 صبح اعضای این انجمن در راستای نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست ، پاکسازی منطقه رودخانه کرخه را با همکاری گروهی از دوستداران طبیعت آغاز کردند.

ساکی دبیر انجمن در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: همه اقشار جامعه باید نسبت به این موضع آگاه و خود را در این زمینه مسئول بدانند چرا که محیط زیست و طبیعت سهم بسزایی از زندگی تک‌تک ما را تشکیل داده است .

وی در خصوص تعیین زمان این مراسم افزود: طبیعت ، این سرمایه ملی مانند همگی ما بعد از یک روز سخت و پرکار (سیزده بدر) نیاز به یک ریکاوری و استراحت دارد ، پس این انجمن تصمیم گرفت که یک روز پس از میزبانی طبیعت (سیزده بدر) اقدام به پاکسازی یکی از پر بازدید کننده‌ترین مناطق شوش کند .

انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش هر هفته در یکی از مناطق شهر شوش و حومه بصورت نمادین پاکسازی انجام می دهد تا با این کار حساسیت مردم را به مسائل محیط زیستی بیشتر نماید .

ساسان ساکی دبیر انجمن دوستداران شهر و طبیعت شوش و نائب رئیس انجمن های محیط زیستی استان خوزستان در پایان از همه کسانی که در این طرح شرکت داشتند و همچنین از شهرداری شوش بابت تهیه ماشین حمل زباله سپاسگزاری کرد .

منبع: www.susa7.ir
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار