شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد:
دکتر ایدنی: به لطف خداوند و با تلاش همه پرسنل دانشگاه، برنامه های استراتژیک خود در سال جدید را در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی پیش خواهیم برد و تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم در حوزه حساس سلامت بکار خواهیم گرفت و به مسیر خود ادامه خواهیم داد.
همزمان با شروع مجدد کلاس های درسی دانشجویان و فعال شدن مجدد دانشکده های مختلف دانشگاه در سال جدید، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر عبدالله رفیعی معاون توسعه آموزش  و دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه با حضور در دانشکده های پیراپزشکی، توانبخشی و پرستاری و مامایی و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه، فرارسیدن سال نو را به رئیس، معاونین و پرسنل دانشکده ها و ساختمان مرکزی دانشگاه تبریک گفت و برای همگی آنان، آرزومند سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و پیشرفت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این دیدارها، ضمن بازدید از محل کار کارکنان و دانشکده ها، شنونده نقطه نظرات و موارد مطروحه توسط روسای دانشکده ها در دفتر محل کارشان شد.

دکتر محمدطه جلالی رئیس دانشکده پیراپزشکی، دکتر محمدجعفر شاطرزاده رئیس دانشکده توانبخشی و دکتر پروین عابدی رئیس دانشکده پرستاری و مامائی، نیز ضمن تبریک متقابل فرارسیدن سال جدید به ریاست دانشگاه، نظرات و پیشنهادات خود را جهت عملیاتی نمودن در دانشکده ها در سال جدید به صورت کلی مطرح نمودند.

دکتر ایدنی نیز در این دیدارها، با توجه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و شعار سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" بر لزوم همدلی و همراهی همه جانبه تمام اعضاء دانشگاه، فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی و تفکرات مختلف و قوم گرایی غیرمنطقی برای نیل به اهداف مقدس ترسیم شده دانشگاه در سال جدید تاکید نمود و افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه پرسنل دانشگاه، برنامه های استراتژیک خود در سال جدید را در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی پیش خواهیم برد و تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم در حوزه حساس سلامت بکار خواهیم گرفت و به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: تلاش می کنیم اخلاق را همواره سرلوحه کار خود قرار دهیم، چرا که جامعه دانشگاهی، همیشه الگویی برای سایر اقشار جامعه است و اگر خدای ناکرده بی اخلاقی در جنبه های گوناگون در این جامعه رسوخ کند و رخ دهد، دیگر نمی توانیم اخلاق مدار بودن کل جامعه را انتظار داشته باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment سلام . ضمن تبریک سال نو . اقای دکتر . معاونت ... شما و بالطبع حوزه تحت نظر ایشان بسیار بسیار ضعیف از نظر مدیریتی و علمی و برنامه ریزی و تلاش می باشد و بعید می دانیم هیچ برنامه استراتزیکی موفقی بتواند با وجود ایشان رشد و توسعه یابد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
0
comment بهتر است جهت بهبود امور و بالا رفتن کیفیت دانشگاه از روسای دانشکده قویتر و سخت کوش تر استفاده شود و در جایگزینی بعضی از روسای دانشکده ها و معاونین آنها اقدام کنید تا بتوانید برنامه های خود را به جلو ببرید .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
comment
0
0
comment متاسفانه در حوزه های مختلف آموزشی و پزوهشی هیچ تغییرات و تحولات کیفی در مقایسه با گذشته مشاهده نمی شود و انتظارات اصلا برآورد نشد. شاید با تغییرات در معاونتها و مدیران و روسای ضعیف کیفیت در کارها افزایش یابد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
0
0
comment دکتر هاشمی یادآور شد: امسال از جمله کارهایی که باید در کنار توسعه بهداشت عمومی و محیط صورت گیرد، توجه جدی به حوزه آموزش و پژوهش است و امیدوار هستیم این موضوع سرلوحه و در دستور کار همه اساتید و همکاران حوزه آموزش و پژوهش قرار گیرد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
0
0
comment وزیر بهداشت : در حوزه آموزش پزشکی کارهای زیادی بر زمین مانده است و نمی‌توانیم در کشور شاهد پیشرفت باشیم بدون اینکه به آموزش و پژوهش توجه کنیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
comment
0
0
comment وزیر بهداشت : گام چهارم طرح تحول، سلامت در حوزه آموزش پزشکی است و بزودی شاهد تغییرات جدی در این حوزه خواهیم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار