اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۸
یک عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان مشکلات خودروسازان کشور گفت: در صورت عدم‌کاهش نرخ سود بانکی و تورم احتمال افزایش ۵ تا ۱۰درصدی قیمت خودرو وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:محمدرضا نجفی‌منش در گفت‌وگو باتسنیم، با اشاره به اینکه امسال با افزایش حقوق کارگران هزینه‌های تولید بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: کنار این موضوع تورم و نرخهای سنگین سود بانکی بر حجم مشکلات شرکت‌های خودروساز افزوده است.

وی با اعلام اینکه این موارد امکان کاهش قیمت محصولات را از تولیدکنندگان گرفته است، افزود:در صورت عدم کاهش نرخ سود بانکی و تورم احتمال افزایش ۵ تا ۱۰درصدی قیمت خودرو وجود دارد.

این عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان در ادامه صحبت‌های خود با مثبت ارزیابی کردن نتایج مذکرات اخیر ایران با گروه ۱+۵ گفت: با لغو تحریم‌ها صنعت خودرو به‌جای واردات مواد اولیه تمرکز خود را برای افزایش همکاری‌های بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی انجام خواهد داد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مصرف کننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment اگر قرار باشد قیمت خودرو بر اساس دستمزد کار گران بالا رود ، خودرو بازار خود را از دست خواهد داد و تولید خودرو کاهش می یابد و مصرف کننده سراغ خودروهای ارزان قیمت خارجی می روند و بازار خودرو در دست شرکتهای چینی می افتد . اگر قیمت خودرو کاهش یابد تولید زیاد و تقاضا زیاد خواهد شد و با فروش زیاد در آمد زیاد خواهد شد و بالا بودن دست مزد تاثیری بر روند تولید نخواهد گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار