شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
دکتر ایدنی:
رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور ادامه داد: بیش از 20 درصد در پرداخت از جیب مردم کاهش بوجود آمد. کاهش پرداخت از جیب مردم از 37 درصد به زیر 6 درصد رسیده است که این خود یکی از دستاوردهای مهم طرح تحول نظام سلامت است.
دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ابتدای نخستین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ضمن اشاره به تقارن آغار سال جدید با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ان شاء الله که همگی بتوانیم در این سال فاطمی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است در تحقق اهداف مقدس نظام در حوزه سلامت موفق و سربلند باشیم.
 
وی اظهار داشت: تقارن مهم دیگر نوروز 94، کسب موفقیت دولت تدبیر و امید به دنبال تلاش های مستمر خود در مذاکرات هسته ای بود که به لطف خداوند و حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان بالاخره این تلاش ها به ثمر نشست، چرا که در پروسه ایجاد قطعنامه ها و تحریم های مختلف، تفاهم نامه ای امضاء شد که موجودیت هسته ای ایران در دنیا به رسمیت شناخته شد و خط بطلانی بر ادعاهای چندین ساله قدرتهای مستکبر جهانی که فنآوری هسته ای کشورمان را نظامی می دانستند، کشید.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: یکی دیگر از دستاوردهای مهم دولت در سال گذشته، اهتمام ویژه به حوزه سلامت است که با اجرائی شدن طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه سال گذشته کلید خورد و با تمام فراز و نشیب ها و کم و کاستی ها، خروجی مطلوبی از خود باقی گذاشته و رضایتمندی مردم و بیماران را نیز در پی داشته است.
 
رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور ادامه داد: با مداخله ای که بار مالی زیادی هم برای دولت نداشت، بیش از 20 درصد در پرداخت از جیب مردم کاهش بوجود آمد که اگر در مراکز دانشگاهی این مسئله را بررسی کنیم، کاهش پرداخت از جیب مردم از 37 درصد به زیر 6 درصد رسیده است که این خود یکی از دستاوردهای مهم طرح تحول نظام سلامت است.
 
قائم مقام وزیر بهداشت در خوزستان بیان نمود: در سال 94 نیز نهادینه نمودن هر چه بیشتر برنامه ها و مفاد طرح تحول نظام سلامت با تاکید بر حوزه بهداشت را در دستور کار خود قرار داده ایم.
 
ایدنی با اشاره به لزوم بازنگری در حوزه آموزش نیز گفت: با اصلاح سیستم های آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی، می توان به تناسب بیشتر و بهتر خروجی نیروی انسانی این دانشگاه ها با نیازهای بازار سلامت کشور کمک شایانی کرد.
 
وی با اشاره به تدوین برنامه های استراتژیک با توجه به اهداف ذاتی دانشگاه و نقشه علمی کشور، سند چشم انداز 1404 و دیگر اسناد بالادستی کشور گفت: برای رسیدن به این اهداف، نیازمند برنامه ریزی، نظارت و مدیریت دقیق و هوشمند هستیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان ضمن اشاره به عملکرد قابل قبول بسیاری از مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 93 و ارائه فرآیندهای قابل قبول در سطح کشور در برخی حوزه ها گفت: با این حال اعتقاد بنده بر این است با پتانسیل و توان بالایی که در دانشگاه موجود هست می توانیم بعنوان یک دانشگاه برتر در سطح کشور شناخته شویم، چرا که برای ارتقاء یک سیستم به مولفه های گوناگونی نیاز است که مهم ترین آنها زیرساخت های نیروی انسانی و منابع مالی می باشد و من در سال جدید از اعضاء هیئت رئیسه و معاونین دانشگاه می خواهم با جدیت بیش از پیش و افزایش توان و نیروی محرکه مجموعه تحت مدیریت خود، همه با هم کمک کنیم تا در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت بتوانیم ان شاء الله گام های ارزنده ای در جهت نیل به اهداف ترسیم شده برای خدمتگزاری به مردم عزیز استان برداریم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
comment
0
0
comment جهت بهبود اوضاع آموزشی لازم است معاونت آ دانشگاه و بعضی روسای دانشکده ها و مدیران گروهها که دارای ضعف جدی می باشند و در این مدت هیچ کارایی و راندمانی از انها دیده نشده و فاقد شایسته سالاری هستند تعویض شوند تا شاید اوضاع آموزشی یهبود یابد و بتوان بازنگری در این حوزه کرد. انشاالله .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
comment
0
0
comment ضمن تبریک روز مادر و میلاد حضرت فاطمه . واقعا برای ما سوال بوده معاون ... دانشگاه بر اساس چه خصوصیات و شایستگی هایی در این منصب منصوب شد و در این مدت بیش از یکسال چه تغییرات و تحولات کیفی ایجاد کرد و روسا و مدیران زیر مجموعه خود را بر اساس چه کاراکترهایی تعیین کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار