اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را در سفر به اهواز همراهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی تیم پرسپولیس را در سفر به اهواز همراهی نخواهد کرد. مربی پرسپولیس تا زمانی که تکلیف خود را با این باشگاه مشخص نکند در تمرینات و بازی‌های این تیم حاضر نخواهد شد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز از عبدی درخواستی مبنی بر حضور در اردوی این تیم و سفر به اهواز نداشته‌اند.
* برانکو ایوانکویچ فیلم چهار بازی اخیر تیم لخویا را از آنالیزور تیم پرسپولیس گرفته تا در مدت حضورش در کرواسی با دقت حریف قطری سرخپوشان را مورد آنالیز قرار دهد. پرسپولیس در دیدار بعدی خود در لیگ قهرمانان باید در قطر به مصاف تیم لخویا برود و برای صدرنشینی در گروه خود تحت هیچ شرایطی نباید مقابل این تیم بازنده باشد.
* آندره پانادیچ، دستیار اول برانکو جمعه شب به همراه آنالیزور این تیم در هتل المپیک فیلم دو بازی اخیر تیم استقلال خوزستان را با دقت تماشا کرد و قرار است اطلاعات به دست آورده خود از این تیم را به سرخپوشان انتقال دهد.
* چند بازیکن پرسپولیس که در بازی‌های اخیر این تیم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرده‌اند شانس زیادی دارند که در بازی با استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار بگیرند.
دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس از ساعت 19 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار