شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۳

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر پیشنهاد کرد ترمینال شوشتر به بخش خصوصی واگذار شود تا تصدی شهرداری در این بخش به مدیریت تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای  شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر در بخش ترمینال این شهرستان مشکلات زیادی دارد و باید تلاش کند تا تصدی‌گری خود را در این بخش کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه باید برای برون‌سپاری این بخش از شهرداری تصمیم‌گیری شود، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از بخش خصوصی در رفع مشکلات موجود در این بخش گامی اساسی برداشته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری در شرایط کنونی در این بخش پنج نیروی خود را مستقر کرده است، تاکید کرد: شهرداری باید با واگذاری این بخش از شهرداری به بخش خصوصی در راستای استفاده بهتر از نیروهای خود تلاش کند و این بخش را نیز به واحدهای درآمدی خود اضافه کند.

وی همچنین با یادآوری مشکلات متعدد در بخش املاک شهرداری، گفت : بخش املاک شهرداری شوشتر به نحوی رها شده است و باید در اسرع وقت برای رفع مشکلات این بخش اقدامی زیربنایی و سریع انجام شود.

وی افزود: اصلی‌ترین بخش شهرداری بخش املاک و بانک زمین است که باید شهرداری شوشتر در سامان‌دهی این بخش تلاش کند و در این باره بهترین روش مکانیزه کردن این بخش است.

دهدار با تاکید بر اینکه نداشتن برنامه در این بخش مشکلات زیادی برای شهرداری ایجاد کرده است، تصریح کرد: بسیاری از زمین‌های شهرداری شوشتر در شرایط کنونی توسط افراد خاص تصرف شده‌است و باید با مکانیزه شدن املاک شهرداری اقدامی جدی کرد.

وی ادامه داد: شهرداری شوشتر زمین‌های زیادی دارد که به دلیل نبود سیستم مکانیزه از اختیار و نظارت خارج شده‌اند و برخی از مکان‌های شهرداری در شرایط کنونی توسط برخی افراد به اجاره داده می‌شود اما شهرداری از مالکیت خود در این زمین‌ها اطلاع ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار