شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
هنرمندان رشته‌هاي گلیم‌بافي، سفال‌گري، شیشه‌گري، حصیربافی، خراطی، کپوبافی و قلمزنی خوزستان در برنامه زنده خوشه‌چين به طور زنده با توليد صنايع دستي و آثار هنري رشته خود توانسته است نظر مخاطبان را به صنايع دستي اين استان معطوف كنند.
هنرمندان خوزستانی در برنامه زنده تلويزيوني با محوريت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به تولید صنايع دستي استان می پردازند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خوزستان؛ توليد برنامه زنده خوشه‌چين با همكاري صداوسيماي مركز خوزستان و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان ،يكي ازمهم‌ترين برنامه‌هاي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين استان در فروردين 94 می باشد.

این برنامه با محوريت ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و بخش‌هاي مختلف از جمله دعوت از هنرمندان، پخش نماهنگ‌هايي با موضوع معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري در شهرستان‌هاي استان و تشريح فعاليت‌ها، معرفي جاذبه‌ها و ميراث معنوي از سیمای خوزستان پخش مي‌شود.

گفتنی است، هنرمندان رشته‌هاي گلیم‌بافي، سفال‌گري، شیشه‌گري، حصیربافی، خراطی، کپوبافی و قلمزنی خوزستان در برنامه زنده خوشه‌چين به طور زنده با توليد صنايع دستي و آثار هنري رشته خود توانسته است نظر مخاطبان را به صنايع دستي اين استان معطوف كنند.

همچنین، معاون صنايع دستي  این اداره كل باحضور در اين برنامه به تشريح فعاليت‌ها در سال 93 و اعلام مهمترین برنامه‌های سال 94 پرداخت.

خاطر نشان می شود، در برنامه خوشه‌چين، معاونین اداره كل میراث فرهنگی خوزستان در سه شب متوالي از شب‌هاي پايانی نوروز، عملكرد سال گذشته و برنامه‌هاي سال نو را تشريح كردند.
یادآور می شود، این برنامه تا 21 فروردين ماه مقارن با ميلاد حضرت زهرا(س) از سيماي خوزستان  پخش می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار