اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همه باید ما را حمایت کنند چرا که ویسی به تنهایی نمی‌تواند شق‌القمر کند.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که از نظر روحی روانی و فنی در این ایام بسیار خوب است و این کار ما را سخت‌تر می‌کند. تمام تلاش ما این است که در دیدار با پرسپولیس امتیاز بگیریم؛ هرچند بازی با سرخابی‌های پایتخت خود به خود برای تیم‌های مقابل انگیزه‌سازی می‌شود.
 
وی ادامه داد: ما دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم و این نوید را می‌دهم که صد درصد ماندنی خواهیم بود؛ چرا که تاکنون در جمع تیم‌های سقوط کننده قرار نگرفته‌ایم و مطمئن باشید در 6 بازی آینده هم قرار نخواهیم گرفت. هرچند قبول دارم وضعیت جدولی ما ایده‌آل نیست.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: تیم من همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس انگیزه و لیاقت خوب بودن و خوب نتیجه گرفتن را دارد اما این را بگویم بردن پرسپولیس با وضعیت جدیدش هنر می‌خواهد که ما آن را هم داریم اما اگر کارمان در این دیدار گره بخورد به حداقل امتیاز این بازی قانع می‌شویم اما بازنده این دیدار نخواهیم شد. من تیم پرسپولیس را همانند تیم ملی می‌بینم هرچند این تیم نوساناتی دارد اما با تغییرات کادر فنی و حمایت‌های حماسی هواداران، این تیم انگیزه جدیدی به خود گرفته است.
 
ویسی خاطر نشان کرد: پرسپولیس مطمئنا در دیدار با ما برای کسب سه امتیاز و بهتر شدن موقعیت خود تلاش خواهد کرد. وضعیت تیم ما به صورتی است که همه باید ما را حمایت کنند چرا که ویسی تنها نمی‌تواند شق‌القمر کند. من می‌گویم ویسی را حمایت نکنید اما تیم استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان را باید حمایت کرد تا سهمیه فوتبال استان دچار نوسان نشود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما به دنبال کسب 6 امتیاز از 6 بازی آینده هستیم و این 6 امتیاز می‌تواند با سه امتیازی که در بازی فردا از پرسپولیس نصیب ما می‌شود به سه امتیاز تغییر پیدا کند.
 
وی درباره غایبان تیمش در این دیدار خاطر نشان کرد: در دیدار با پرسپولیس ایمان باصفا و رامین خسروی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.
 
ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم شما زیاد گل می‌خورد؟ گفت: متاسفانه بد گل می‌خوریم چرا که نوع دفاع کردن‌مان در حین بازی خوب نیست.
 
سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: من همیشه تلاش خواهم کرد در نوع صحبت کردنم، بازیکنانم را تقویت روحی کنم و به آن‌ها انگیزه واقعی بدهم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس هواداران را خوشحال کنیم.
 
به گزارش ایسنا، به گفته خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، کادر فنی این تیم با این که در اهواز حضور دارند ولی به دلیل این که تازه به این شهر رسیده‌اند نمی‌توانند در نشست خبری حاضر شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار