شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
مقتدایی گفت : رقابت‌های کشتی ساحلی جزو نخستین مسابقاتی بود که در این سطح در شهرستان شوش برگزار شده که گام موثری در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد بود.
عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان  درحاشیه رقابت های قهرمانی کشتی ساحلی کشور درشهرستان شوش گفت : این استان درزمینه ورزش به ویژه برگزاری مسابقات چند جانبه و بین المللی کارنامه موفقی داشته است که جای تشکردارد.

  استاندارخوزستان درجمع خبرنگاران  به برگزاری مسابقات جهانی کشتی در آبادان، رقابت‌های بین المللی  بوکس در خرمشهردرسال گذشته اشاره کرد و گفت :  امسال  مسابقات کشتی ساحلی به میزبانی شوش  باموفقیت  برگزارشد . این درحالی است که  مسابقات ورزشی دیگری  امسال دردستور کار داریم .

  مقتدایی گفت :  رقابت‌های کشتی ساحلی جزو نخستین مسابقاتی بود که در این سطح در شهرستان شوش برگزار شده  که گام موثری در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد بود.

مقتدایی در ادامه با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به‌دلیل ایجاد فضای مطلوب در ورزش استان خاطرنشان کرد: ورزش استان خوزستان با وجود همه کمبودها و مشکلات به رشد خوبی دست یافته و همچنان رو به پیشرفت است.

 گفتنی است رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور با حضور 300 نفر در قالب 21 تیم کشور در شهرستان شوش برگزار شد و دو تیم از خوزستان نیز حضور داشتند.

استاندار خوزستان از مسئولان ورزش استان خواست درسال 94 برای ارتقای  وضعیت رشته‌های مختلف ورزشی در استان  تلاش بیشتری بخرج دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار