اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
ناظر گمرکات خوزستان وجود هرگونه اسکله غیرمجازدر بنادر و سواحل خوزستان را رد کرد و گفت: فرایند واردات و صادرات در همه گمرکات استان مسیر قانونی را طی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران(مانا) محمدرضا جعفری افزود: چنانچه گزارش موثق و اطمنیان بخشی در باره فعالیت غیرمجازو غیرقانونی هر گونه اسکله ای در طول سواحل و بنادر خوزستان دریافت شود گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی نخستین نهادی خود بود که با آن برخورد خواهد کرد.

وی گفت: صادرات فراورده های نفتی پالایشگاه نفت ، پتروشیمی ها و سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و منطقه آزاد اروند با نظارت و حضور واحدهای گمرکی انجام می شود.

جعفری با تاکید بر اینکه گمرک در مرزهای زمینی و دریایی حضور دارد و در جاهایی همچون بندر شادگان که به تازگی فعالیت تجاری خود را اغاز کرده نیز واحد گمرکی دایر کرده است ، افزود : هر جا واحد گمرکی در خوزستان راه اندازی شده ف رونق اقتصادی به دنبال آن آمده است.

جعفری با بیان اینکه گمرکات خرمشهر ، آبادان و بندر امام به صورت شبانه روزی فعالیت می کند، افزود: اگر تقاضا در سایر گمرکات استان وجود داشته باشد برای فعالیت در خارچ از ساعات اداری 
برنامه ریزی می شود.
گمرکات بندر امام ، آبادان ، خرمشهر و اهواز مهمترین واحدهای گمرکی خوزستان است.
تبه کشوری صادرات از گمرکات خوزستان از نظر وزنی دوم و از نظر ارزآوری سوم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار