اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
انا لله و انا الیه راجعون

در مصیبت درگذشت برادر بزرگوار و خدمتگزار و سختکوشم مرحوم مغفور حاج قاسم الهایی بسیار متاثر و پریشان خاطرم چرا که روزگار سپنج واقعا گلچین کرد و یکی از دلنشین ترین افراد را برای سفر به دیار باقی برگزید.

قبل از عید سال نو به ضرورتی و برای پیگیری کار یکی از دوستان شاعر خدمت حاج قاسم رسیدم. در اتاقی دیگر از شهرداری ایشان را یافتم. با عزت تمام ما را به اتاق کارش دعوت کرد و پذیرایی نمود و گپ مفصلی درباره وضعیت شهری و ریزگردها زدیم.

معاون ایشان جناب بندقیری نیز تشریف داشتند. حاج قاسم از جلسه ای گفت که در حضور فرماندار از وضعیت صنایع آلاینده انتقاد کرده بود و قایل به پرداخت بیشتر عوارض این شرکت ها به شهرداری جهت تبدیل این عوارض به خدمات شهری برای شهروندان بود.

از خاطرات خود در دوره شهرداری جناب کتانباف در ساماندهی بازار کیان و اتمام پل روگذر و مسیر آن گفت و مباحث دیگر که همگی نشات گرفته از دلسوزی و جان شیفته اش در خدمت به مردم بود. اواخر جلسه نیز جناب شریفی از اعضای شورای عین دو به جمع پیوستند.

اما نمی دانستم که این دیدار واپسین است. در عین شلوغی کارهای پایان سال شهرداری منطقه 8 از وضعیت دوست مشترک مان جناب کتانباف مرتب می پرسید و خبر می داد و کارهای خوبی که در آن دوره صورت گرفته بود چرا که ایشان یکی از افرادی بود که برای انتخاب کتانباف به شهرداری اهواز تلاش زیادی کرده بود.

حاج قاسم الهایی در یک کلام اسوه ای از خدمتگزاری فروتن و بی ادعا و همیاری و درایت بود.

مرگ این عزیز را به جمیع مردم خوزستان و اهواز و پرسنل شهرداری اهواز، قبیله معزز کعب الحایی بالاخص خانواده مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می کنم. 
یاد و نام حاج قاسم الهایی این خدمتگزار ساعی و رزمنده جبهه آبادگری و عمران اهواز گرامی و تابناک باد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سجاد الحایی
|
United States
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
comment
0
1
comment نعزی عمامنا کعب الحایی بفقدان العم المحترم حاج قاسم الهایی
comment
عادل بدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
comment
0
1
comment نعزی کل عشیره الحایی وکل الاهواز یفتخر اخونه العزیز المرحوم حاج قاسم الحایی رحمه الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار