شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
بانوان شرکت آبفا اهواز طی مراسمی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، این مراسم با حضور آزیتا حبیب پور سرپرست امور کارکنان و رفاه و مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده شرکت و آزیتا دادفر رییس آزمایشگاه آب در محل این آزمایشگاه واقع در تصفیه خانه شماره دو اهواز برگزار گردید.

حبیب پور ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) این بانوی گرانقدر را الگوی تمام زنان عالم برشمرد و از بانوان شرکت خواست همواره و در هرشرایطی اساس زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند چراکه آن حضرت با وجود مصائب بسیاری که در آن زمان بر وی تحمیل گردید در نهایت استواری و استقامت به تربیت فرزندان معصومش پرداخت و با آرامش و صبری خاص در کنار امیرمومنان حضرت علی(ع) قدم برداشت تا آنجا که در راه صیانت از خانواده و سیره پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند.

ما همواره به عنوان یک زن و یا مادر در کانون خانواده و جامعه لازم است با در نظر گرفتن سفارشات دینی و اجتماعی گام برداشته و تمام سعی خود را در تربیت فرزندانی صالح به کار گیریم و در مقابل آنچه این روزها به نام تهاجم فرهنگی پایه های خانواده به خصوص زنان را نشانه رفته اند ایستادگی کنیم.

وی در ادامه با اهدای هدیه به بانوان از زحمات آنان قدردانی نمود.

آزیتا دادفر رییس آزمایشگاه آب نیز در این مراسم گفت: بانوان ما در مقام زن و مادر رسالت عظیم همسر بودن و کنترل و پرورش فرزندان را برعهده دارند.بر ما واجب است با مطالعه و تفکر در زندگی آن بزرگوار در راستای تعلیم و تربیت فرزندانمان گام برداشته و بستر خانواده را توام با ارزش های دینی و روابط اجتماعی صحیح نماییم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار