اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
درویش‌پور در تذکری:
چند سال است مرتب ایذه شاهد سیل های مخرب است اما دولت هیچ تدبیری برای مهار سیلاب‌ها به کار نمی‌برد.
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس خواستار تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و شرکتی و رسیدگی به مشکلات معیشتی معلمان شد.

به گزارش ایسنا؛  حجت‌الله درویش‌پور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تذکر به وزارت ارشاد و سازمان حج در خصوص ساماندهی بهتر حج عمره در عین حال از تعلیق حج عمره از سوی وزیر ارشاد تقدیر کرد.

وی افزود: البته یک سوال اساسی وجود دارد و آن اینکه آیا افراط در اعزام‌ها به حج عمره و صرف این همه هزینه برای امری که مستحب است و برای مردم اینقدر مخاطره‌آمیز است آیا ضروری است یا نه؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور نیز خواستار جبران خسارت وارده در اثر سیل روزهای اولیه سال جدید در شهرستان‌های ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، اندیکا و لالی و همچنین جبران خسارت سیل سال‌های گذشته در شهرستان ایذه و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از تکرار این حوادث شد.

درویش‌پور ادامه داد: چند سال است مرتب به اشکال مختلف شهرستان ایذه شاهد سیل‌های مخرب است اما دولت هیچ تدبیری برای مهار سیلاب‌ها به کار نمی‌برد.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه نیز خواستار تسریع در چهار بانده شدن جاده اصلی اهواز، باغملک، ایذه و رایزنی با سازمان منابع طبیعی جهت رفع موانع اجرای تونل حوزه انتخابیه خود و احداث جاده روستایی و عشایری دیناران شد.

وی بر لزوم حل مشکلات معیشتی معلمان و تعیین تکلیف وضعیت معلمین پیش دبستانی و شرکت نیز تاکید کرد و در تذکری به وزیر بهداشت، رسیدگی فوری به وضعیت نابسامان بهداشت و درمان در ایذه و باغملک و رفع کمبودها و اعطای امکانات بیشتر را خواستار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار