اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
به دلیل نقص فنی صورت گرفت
پرواز ماهشهر به تهران به دلیل نقص فنی در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، پرواز فوکر 100 شماره 2507 شرکت هواپیمایی نفت به مقصد تهران به دلیل نقص فنی در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

یکی از مسافران این پرواز لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این پرواز قرار بود ساعت 15 و 20 دقیقه به مقصد تهران پرواز کند.

پیمان حسنی افزود: مسافران این پرواز حدود 40 دقیقه درون هواپیما معطل ماندند و پس از بلند شدن نیز به دلیل نقص فنی و انجام تعمیرات در فرودگاه اهواز به زمین نشست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مسافران این پرواز منتظر اتمام تعمیرات هواپیما هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته گذشته نیز پرواز تهران به ماهشهر شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نقص فنی در فرودگاه اهواز فرود اضطراری داشت.

تلاش خبرنگار فارس برای ارتباط و گفت‌وگو با مسئولان ذی‌ربط ادامه دارد، اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
comment
0
1
comment اوضاع ؛ احوالی شده است . کاش سازمان هواپیمایی کشوری بنابه وظیفه تصدی گری - حاکمیتی و اختیارات خوب قانونی که دارا میباشند توجهات موثر و اقدامات کارسازی نسبت به آندسته از شرکت هواپیمایی که بر اساس Ranking List ؛ کارآیی و کیفییت مطلوبی را حاصل نکرده اند قبل از هر گونه سانحه یا حادثه احتمالی اعمال نمایند .
comment
غزالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
comment
0
2
comment چرا به هواپیمایی که اشکال فنی دارد اجازه پرواز میدهند . لطفا بررسی و پیگیری کنید افراد مسئول و تصمیم گیرنده در این رابطه مورد بازخواست قانونی قرار بگیرند . جان و روان مردم اهمییت دارد .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
0
comment تاسف آور است كه جان آدم ها كالاي سوداگري اين خطوط هواپيمايي هايي است كه خدا مي داند به پشتوانه چه چيزي اينگونه و با اين جسارت با زندگي انسانها بازي مي كنند . متاسفانه همسر من در اين پرواز بودند كه سر ميهماندار به انها اعلام كرد زمانيكه پياي تحت عنوان "اديتو" شنيديد سريعا خود را از درب سمت راست پايين پرت كنيد، شما ببينيد 25 دقيقه چه بر سر يك جوان 31 ساله آمد تا آن هواپيماي لعنتي بر زمين نشست. چرا هواپيمايي كه مي بايست ساعت 15 از مهرآباد بلند شود ، ساعت 17:22 از زمين بلند مي شود . نقص فني هواپيما عامل اين تاخير بوده تا كي مسئولين قصد دارند فقط بعد از بروز حادثه به چند جمله تكراري مشمئزكننده عذرخواهي بسنده كنند؟ پس آن رقم هاي نجومي " حق مسئوليت " در فيش هاي حقوقي تان براي چه به شما ها پرداخت مي شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار