اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
عبدالحسن مقتدایی اظهار داشت:دو تیم 50 نفره از جوانان وزارت کشور در زمان مدیرت بنده انتخاب شدند این جوانان کسانی هستند که سابقه 5 تا 15 سال مدیریت خدمت دارند.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص تغییر مدیریت ها در استان اظهار داشت:دو تیم 50 نفره از جوانان وزارت کشور در زمان مدیرت بنده انتخاب شدند این جوانان کسانی هستند که سابقه 5 تا 15 سال مدیریت خدمت دارند.

وی ادامه داد:برای این جمع،کلاس ها و آموزش های فوق العاده برگزار کردیم تا بخشدار، معاون فرماندار وحتی فرماندار از جمع اینها انتخاب شود.

عبدالحسن مقتدایی تاکید کرد:از آنجا که باید سیاست های دوره انتقال هماهنگ باشد تا ضربه ای به این نیروها و سیستم وارد نشودچرا که وقتی نیرو جوان و بی تجربه باشد در آزمون و خطا باید یک هزینه هایی را بپردازیم.

وی افزود:من در این مدت،هم کار انجام می دادم هم نیرو آموزش دادم شاگرد و استادی در حال کار با این دو تیم 50 نفره هستم تا حالا هم 10 نفر از آنها مسئولیت گرفته اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
comment
1
0
comment سلام . خدا پدر همچین مدیر هایی رو بیامورزه که به جوان ها فرصت خدمت میدهند . حق همچین افراد روشن فکر استاندار نیست بلکه در حد ریاست جمهوری یا معاون ریاست جمهوری میباشند .
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
comment
0
2
comment اینها را چطور انتخاب میکنی و از کجا میآوری؟ فقط شعار است. افرادی که لیاقت دارند به دلیل اینکه عضو هیچ دسته و گروهی نیستند همیشه مظلوم واقع می شوند. پست ها از کوچکترین تا بزرگترین با رابطه است. اگر راست میگویی باسوادها و افراد شایسته را پیدا کن و به آنها پست های مدیریتی بده و نیازی نیز به آموزش استاندار ندارند.
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
0
comment لطفا خواهشا والتماسا اول به برخی از مدیران آموزش وجدان و ...به ضعفا وفامیل بازی وطایفه گرایی ورعایت قوانین وضوابط هم داده شود که رابطه اعمال نگردد با عرض پوزش چون دلمان داغ است این نظرات را ارسال میکنیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار