اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
فردا و به میزبانی نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شود

مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم منتخب کشتی عراق با تیم منتخب مسجدسلیمان فردا برگزار می شود .
سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت : این مسابقه فردا جمعه 28 فروردین ساعت 17 عصر در سالن سرپوشیده ورزشی منطقه بی بیان برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، بیژن صالح نژاد در تکمیل این خبر اظهار داشت : این مسابقه تدارکاتی به صورت سه جانبه و با حضور کشتی گیران تیم منتخب عراق ، تیم منتخب شهر شوش و منتخب مسجدسلیمان که ترکیبی از کشتی گیران تیم نفت به همراه تعدادی کشتی گیر غیر نفتی این شهر می باشد برگزار می شود .
صالح نژاد افزود : در این مسابقات که در 3 رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان برگزار می شود 48 کشتی گیر بر روی تشک می روند .
وی علت برگزیدن مربی تیم منتخب عراق برای انجام بازی تدارکاتی با تیم نفت مسجدسلیمان را جهش چشمگیر و کسب مقام های متنوع قهرمانی طی سالهای اخیر توسط تیم نفت و راهیابی کشتی گیران این تیم به تیم ملی کشورمان عنوان کرد و گفت : انجام این بازی فرصت بسیار مناسبی است تا در یک رقابت جانانه توانایی و توانمندی کشتی گیران خود را محک بزنیم .
سرپرست تیم کشتی نفت مسجدسلیمان در خاتمه از قهرمانی 2 تن از کشتی گیران این تیم در مسابقات قهرمانی دانشجویان استان خوزستان خبر داد و گفت : آقایان سروش ژدوار و پیمان رضایی کشتی گیران تیم نفت مسجدسلیمان امروز صبح در رقابت های قهرمانی دانشجویان استان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند .
این 2 کشتی گیر سابقه راهیابی و پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان و حضور در مسابقات بین المللی را نیز در پرونده دارند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار