اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
وزیر آموزش و پرورش از استخدام هزار معلم و مربی پیش دبستانی خبر داد.

 فانی امروز در شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه با اعلام این خبر گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام این معلمان و مربیان پیش دبستانی را صادر کرده است.


وی با بیان این که معلمان و مربیان پیش دبستانی پس از شرکت در آزمون استخدامی که تا دو ماه آینده برگزار می شوند، افزود: اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی است.


فاني به  پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: تا پایان نیمه اول امسال همه مطالبات آنها پرداخت خواهد شد. 


وزیر آموزش و پرورش هم چنین از اجرایی شدن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد. 


علی اصغر فانی  که به نمایندگی از هیات دولت در شورای اداری آستانه اشرفیه حاضر شده بود گفت: دولت در عمر 20 ماهه کاری اش توانسته تورم 40 درصدی را به کمتر از 15 درصد برساند و ثبات و آرامش را در سیاست داخلی و خارجی برقرار کند. 


محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به لزوم توسعه و عمران روستاها اشاره و از هیات  دولت خواست  در پرداخت مطالبات فرهنگان و حق التدریسی  تسریع ببخشد . 


 وزیر آموزش و پرورش که در ادامه سفرش به آستانه اشرفیه بعد از حضور در گلزار شهدای این شهر به دیدار آیت الله امینیان عضو مجلس خبرگان رهبری و  امام جمعه  آستانه اشرفیه رفت .

در این دیدار آیت الله امینیان از آقای فانی خواست برای تحقق منویات مقام معظم رهبری همه تلاش خود را به کار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار