اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
اهواز- ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز گفت: برای رد هرگونه شک و گمان از سازمان لیگ خواسته ایم تا ماموران خود را برای گرفتن تست از بازیکنان دو تیم فولاد نوین و مس کرمان به اهواز اعزام کند.

مسابقه تیم های فوتبال فولاد نوین و مس کرمان از هفته بیست ویکم لیگ دسته یکم باشگاه های ایران روز دوشنبه هفته جاری در اهواز برگزار خواهد شد.

علیرضا اژدری زاده روز شنبه به ایرنا اظهارداشت: اگرچه بازیکنی دوپینگی درآمد، در نتیجه مسابقه تغییری داده نخواهد شد ،اما به عقیده من اعلام گرفتن تست دو پینگ در این دیدار، بازدارنده بوده وسلامت محیط ورزش حفظ خواهد شد. 

وی به آمادگی بازیکنان تیم فولاد نوین اشاره کرد و گفت: آنان در تمریناتی که طی چند روز گذشته انجام داده اند از آمادگی مطلوبی برخوردار شده اند.

اژدری زاده اظهارداشت: اگرچه کسب یک امتیاز موجب صعود تیم فولاد نوین به لیگ برتر می شود ، اما ما برای برد و گرفتن سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

وی گفت: در هفته گذشته در دقیقه پایانی در حالیکه ازحریف پیش بودیم با دریافت گل مساوی صعودمان به لیگ برتر به این هفته موکول شد.

مدیرعامل فولاد نوین افزود: در مقابل تیم مس کرمان اجازه نخواهیم داد تا شانس هفته قبل ازدست برود.

تا پایان مسابقه های لیگ دسته یکم باشگاه های ایران دو هفته دیگر باقی است به صورتی که در گروه الف تیم فولاد نوین اهواز با 39 امتیاز در مکان اول قرار دارد و تیم مس کرمان با 35 امتیاز دوم است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار