اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
فرماندار ویژه دزفول:
حبیب الله آصفی افزود:دزفول به عنوان پایتخت مقاومت کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی مورد آماج توپ و تانک های دشمن قرار گرفت و مردم با مقاومت و ایستادگی در برابر این جنگ نابرابر خالصانه ایستادند که به پاس قدردانی از ایستادگی این دلاوران روز چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری-روز دزفول در تقویم رسمی کشور ثبت شد.
فرماندار ویژه شهرستان دزفول بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر روز چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری -روز دزفول در سطح ملی تأکید کرد.

به گزارش ایرنا حبیب الله آصفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های چهارم خرداد در سرسرای جلسات فرمانداری افزود:دزفول به عنوان پایتخت مقاومت کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی مورد آماج توپ و تانک های دشمن قرار گرفت و مردم با مقاومت و ایستادگی در برابر این جنگ نابرابر خالصانه ایستادند که به پاس قدردانی از ایستادگی این دلاوران روز چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری-روز دزفول در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

وی گفت:باید با معرفی هرچه بیشتر این روز و رشادت های مردم غیور دزفول تلاش کرد.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به جای خالی کودکان در برنامه های فرهنگی این روز اظهارکرد:باید این رشادت ها و فداکاری ها به سنین پایین و کودکان بازگو شود و کودکان که در جریان اتفاقات جنگ تحمیلی نبودند از ایستادگی مردم در طول جنگ تحمیلی آگاه شوند.

آصفی گفت:بمناسبت این روز بزرگ چندین پروژه بزرگ اقتصادی و اشتغالزایی از جمله گاومیش داری دو هزار رأسی قرارگاه سپاه،دو سیکل ترکیبی دزفول،پروژه 50 هزار هکتاری بذر و کارخانه لوله سازی به بهره برداری خواهد شد.

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت دزفول نیز در این نشست گفت:برگزاری سرود، تئاتر و شعر ملی مقاومت، پذیرش رایگان بیماران در مناطق محروم با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی،مسابقه دوچرخه سواری ویژه کودکان، برگزاری همایش چهارم خرداد در مصلای امام علی(ع) دزفول از جمله برنامه های درنظر گرفته بمناسبت چهارم خرداد است.

سرپرست مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول نیز گفت:درخواست مکتوب به رییس جمهوری برای به رسمیت شناختن روز چهارم خرداد به عنوان روز دزفول، تهیه مستند مقاومت دزفول در سیمای خوزستان،رایگان شدن اتوبوس های خط واحد و رایگان شدن اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در این روز، ملاقات عمومی مسوولان ادارات با شهروندان، از جمله برنامه های روز چهارم خرداد است.

عبدالرحیم حسینی فر تقاضای دیدار با رهبر معظم انقلاب و یا پیام ایشان به مناسبت این روز و معرفی چهارم خرداد در کتاب های درسی دانش آموزان و دانشجویان،مسابقه ملی کتابخوانی،گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای موشکی و جانبازان موشکی،چاپ ویژه نامه چهارم خرداد برای دانش آموزان ،برگزاری دومین المپیاد ورزشی چهارم خرداد در سطح شمال خوزستان را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت چهارم خرداد عنوان کرد.

بهزاد جولایی مسوول هیأت رزمندگان و عاشقان ثارالله دزفول نیز گفت: به همین مناسبت همایش چهارم خرداد با سخنرانی دکتر لاریجانی در تهران برگزار می شود ضمن اینکه با هماهنگی انجام شده پیگیر هستیم تا بیلبوردهای کلان شهرها به نام چهارم خرداد مزین شود.

وی افزود: نمایشگاه عکس دزفول توسط هنرمند دزفولی حامد مجدی نیز به همین مناسبت در تهران برگزار می شود.

چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت وپایداری -روز دزفول در تقویم رسمی ثبت شده است.

شهرستان دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دوربرد،دو هزارو 500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما قرار گرفت و دو هزار و 600 شهید تقدیم کرده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ندا سیلانی شمس آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
comment
0
1
comment کامنت های بنده رو کامل بی کم کاست انتشار بدین لطفا.
comment
خان بابایی
|
United States
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
comment
0
1
comment با سلام
مشکل ما،اول بیکاری این همه جوان مدرک به دست هست.کاش هر چه زودتر زمینه اشتغال و در پی آن ازدواج مردم دزفول و خصوصا سردشت(سالند) حل بشه...
سردشت یکی از مناطق محروم استان خوزستانه.متاسفانه جاده افتضاح ان به سمت دزفول سالانه خیلیا رو روانه بیمارستان و قبرستون میکنه.آب اشامیدنی سالمی نداره.کسی تو سردشت سرمایه گذاری نمیکنه.دولت هم که اصلا کاری باهاش نداره.یه پل قراره یزنن براش.الان 4 سال که جاده رو مسدود کردن و رفتن به امان خدا...آخه این درسته؟؟
منطقه محرووووم سردشت با 25000 جمعیت یه بانک یا یه خودپرداز نداره.اگه ما بخوایم اونجا پول بگیریم باید 50 کیلومتر بکوبیم بیایم دزفول تا از خودپرداز پول بگیریم.آخه این درسته؟؟
نه گاز کشی داره،نه تلفن و اینترنت و انت دهی درستی داره.آخه ما به چه امیدی اونجا زندگی کنیم؟؟

شهردار و فرماندار و نماینده و همه و همه از اوضاع هولناک سردشت خبردار هستند.ولی متاسفانه هیچ اقدامی نمیکنند.
فقط 13 بدر از جاهای مختلف میان سردشت و خوش گذرونی میکنن تو اون طبیعت بکرش ...همین!!!

لطفا کمی امید به ادامه زندگی رو به این منطقه برگردانید.ما پیشرفت نمیخوایم.فقط همین امکانات اولیه برای یه زندگی عادی رو واسه ما ایجاد کنید.مطمئن باشین بقیش دیگه خودش درست میشه...


بسم الله الرحمن الرحیم
همانا قیامت و روز جزا و حساب رسی قطعا نزدیک است!

من الله توفیق...
comment
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
comment
0
1
comment باسلام
بارها و بارها قول هایی داده شده و اجرایی نشده ضمن خسته نباشید برای تلاشهای شبانه روزی و جذب سرمایه گذارها انشاالله که جواب دهد من میدانم شما تلاش بسیار می کنید اما سنگهای این جاده پر پیچ وخم گاهی زمان رسیدن را طولانی می کند و شما را خسته ولی این مردم چم امیدشان به افکار روشن و قدم های محکم شما بسته شاید با فضل خداوند گره های زندگیشان باز و زندگی آسان گردد من الله توفیق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار