اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری گردهمایی کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور حجت السلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش ( دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش) امروز در سالن طلائیه ناحیه 4 اهواز خبر داد.

محمد تقی زاده اظهار داشت: این گردهمایی با حضور رئوس ادارات آموزش و پرورش، ائمه جمعه، روسای ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حوزه های علمیه برادران و خواهران، معاونان پرورشی و آموزشی متوسطه و ابتدایی سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: گردهمایی کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در خصوص بررسی عملکرد شهرستان های سراسر استان در کمیته های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش و هم اندیشی و تبعین اهداف برنامه ها و سیاست گذاری این کمیته در سال 94 است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین نشست اعضای کمیته و جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور حجت الاسلام ملکی بعد از ظهر امروز 30 فروردین ماه در سالن غدیر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

 تقی زاده افزود: گردهمایی مدیران مدارس خاص نواحی اهواز، کارون و باوی (شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی) با مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.وی ادامه داد: قرار است در حاشیه این گردهمایی دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش از فعالیت های شهرستان های اندیشمک و خرمشهر بازدیدی داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار