اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ 30 فروردین ماه 94 آزاد می باشد .

 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی شوریده که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 اسفندماه ماه پارسال به مدت 40 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از امروز آزاد اعلام می گردد .

بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ 30 فروردین ماه 94 آزاد می باشد .به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، صید ماهی شوریده که به علت فصل تخم ریزی ، از 20 اسفندماه ماه پارسال به مدت 40 روز ممنوع شده بود ، بنا به تصمیم کمیته مدیریت صید استان ، صید ، حمل و نقل و نگهداری این گونه ماهی از امروز آزاد اعلام می گردد . صیادان محترم استان ضمن تجهیز همه شناورهای صیادی به سایبان و تجهیزات برودتی و ادوات استاندارد صید ، ضروریست گواهی سمپاشی معتبر برای شناورها و گواهی بهداشتی برای تمامی خدمه شناورها را دارا باشند. ضمنا تخلیه و حمل و نقل ماهی های صید شده تابع مقررات طرح تحویل گیری و حمل و نقل بهداشتی آبزیان بوده و مسئولین کنترل کیفی بر مراحل مختلف تخلیه و حمل و نقل ماهی ها نظارت می کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار