اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
پونه پیل رام مشاور فرماندار اهواز در امور بانوان گفت:در جلسه امروز از جمعی از زنان نیکوکار شهر دعوت بشده بود که به میزبانی فرمانداری اهواز نشستی برگزار شود و راهکارهای کمک به بانوان بد سرپرست و بی سرپرست مورد بررسی قرار گیرد.
در این جلسه قرار شد مرکز توانمندی بانوان زیر نظر فرمانداری شروع به کار کند.جلسه مشترک زنان نیکوکار با مشاور امور بانوان فرمانداری اهواز امروز برگزار شد.

پونه پیل رام مشاور فرماندار اهواز در امور بانوان در صحبتی کوتاه با این پایگاه خبری گفت:در جلسه امروز از جمعی از زنان نیکوکار شهر دعوت بشده بود که به میزبانی فرمانداری اهواز نشستی برگزار شود و راهکارهای کمک به بانوان بد سرپرست و بی سرپرست مورد بررسی قرار گیرد.

پپل رام افزود:در این جلسه بر روی توانمندی این قشر بانوان بد سرپرست و بی سرپرست صحبت های مفصلی شد و موارد متعددی مطرح شد.

مشاور فرماندار اضافه کرد:قرار براین شد مرکز توانمندی بانوان زیر نظر فرمانداری شروع به کار کند
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
comment
0
0
comment توانمندی زنان نیاز به سیاست گزاری دارد تا متولی گری .تا کون چه برنامه های اجرایی و کاربردی برای حل مشکلات زنان بد سر رست و بی سرپرست ارایه و انجام شده . این سازمانها که خودشان کارشان را بلد هستند و تنها نیاز به تقویت و حمایت دارند . در کشور ما تا دلتون بخواد راهکار و ارایه مشکل شده . اجرا کنید لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار