اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

  روز گذشته اولين نمايشگاه خدمات، مبلمان و ترافيك شهري دستاوردهاي شهرداري ها با حضور پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری خوزستان و جمعي از شهرداران و مسولان استاني در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان افتتاح شد.

 به گزارش سایت شهرداری اهواز به نقل از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، نمایشگاه خدمات و مبلمان شهری در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان افتتاح شد.

حاتمی کاکش اظهار داشت: نمایشگاه یادشده در حوزه های خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، مبلمان شهری ، الکترونیک وIT  ، پسماند ، عمران و توسعه شهری ، ماشین آلات و تجهیزات ، فضای سبز و مدیریت بحران دایر گردیده.

وی در خصوص حضور شهرداری اهواز در این نمایشگاه گفت: شهرداری اهواز نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارد و کلیه معاونت ها و سازمان هاي شهرداري اهواز نيز به صورت مشترك، در يك غرفه آخرين اقدامات و عملكرد مجموعه خود را در معرض نمايش عموم قرار داده اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز افزود: اولین نمایشگاه مبلمان شهری با حضور شهرداري هاي استان خوزستان و شركت هاي توليد كنند مبلمان شهري و ماشين آلات دایر می باشد و شرکتها محصولات خود را در حوزه‌های مختلف المانهای شهری از جمله گیاهان تزئینی و آپارتمانی، آب‌نما، روشنایی، چراغ خیابانی، مبلمان، المان‌های شهری و نیمکت‌های پارکی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ یکم الی پنجم اردیبهشت ماه از ساعت 18 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه خوزستان واقع در انتهای کیانپارس جهت بازدید عموم علاقمندان دایر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار