اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
استاندار خوزستان:
مقتدایی با اشاره به نشست های خود با مسوولان دستگاه های اجرایی استان در زمینه ریزگردها افزود: رسانه های استان باید در مسائل مهمی همچون گرد و غبار، حقوق شهروندی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بپردازند.
استاندار خوزستان از اختصاص 200میلیارد ریال برای مقابله با ریزگردها در این استان خبر داد.

عبدالحسن مقتدایی روز چهارشنبه در پایان سفر خود به شهرستان باوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نشست های خود با مسوولان دستگاه های اجرایی استان در زمینه ریزگردها افزود: برخی دستگاه ها به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده اند و قرار شده تمام اختیارات در این بخش به استان واگذار شود.

وی همچنین از توافق وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد 15شهرک کشاورزی در استان خوزستان خبر داد و گفت: از این ها پنج شهرک امسال عملیاتی  می شود.

مقتدایی در عین حال با اشاره به توانمندی های دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اظهار کرد: دستگاه های مرتبط می توانند از خدمات علمی این دانشگاه به خوبی استفاده کنند بنابراین در سفر امروز تعهداتی برای دستگاه های اجرایی مقرر شد که تا شش ماه آینده تمامی این ها اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از موافقت دستگاه ها برای برگزاری یک کنفرانس علمی به منظور ارتقای جایگاه این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

استاندار خوزستان همچنین بر ضرورت بکارگیری دانش آموختگان دانشگاه در امور مرتبط تاکید کرد و گفت: در طرح 550هزار هکتاری به سبک کشاورزی سنتی نمی توان عمل کرد بنابراین می توان از دانش آموختگان رشته های محیط زیست و کشاورزی دانشگاه بهره برد.

رسانه های خوزستان مسئله گرد و غبار را پیگیری کنند
 
 استاندار خوزستان گفت: تاثیرگذار ترین ارگان در استان صدا و سیما است به همین دلیل رسانه های استان باید به مسائل مهم محلی همچون گرد و غبار بپردازند.

 عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در نشست با مدیران صدا و سیما كه در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان كرد: ۸۰ درصد اقتصاد دنیا در استان خوزستان رخ می دهد و همه آبریز های اقتصادی كشور به خوزستان ختم می شود.

وی افزود: هیچ مجموعه ای در استان به اندازه صدا و سیما نمی تواند در مسائل اقتصادی و امنیتی تاثیر گذار باشد همچنین انسجام در این سازمان باعث تاثیر گذاری بیشتر می شود.

مقتدایی تصریح كرد: رسانه های استان به خصوص صدا و سیما باید در مسائل مهمی همچون گرد و غبار، حقوق شهروندی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بپردازند.

استاندار خوزستان با اشاره به فضای ملتهب و جنجالی استان در هشت ماه گذشته افزود: رسانه ها به خوبی توانستند این فضا را مدیریت كنند و در این زمان جو استان بسیار آرام است.

وی با بیان اینكه متاسفانه روابط اجتماعی امروزه به گونه ای پیش رفته كه بسیاری از ازتباطات قطع شده اند، اظهار كرد: در هر سازمانی كه امكانات فراهم و انگیزه و علاقه مندی بین كارمندان وجود داشته باشد بسیار موفق عمل خواهد كرد.

مقتدایی تصریح كرد: جامعه باید از منبع واقعی و حقیقی خود كه همان رسانه ها هستند اخبار را دریافت كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار