شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار این آتش سوزی با اقدام به موقع ماموران این سازمان بدون تلفات جانی خبر داد.
 مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: صبح امروز به دنبال اعلام خبر وقوع حریق در فروشگاه كفش ملی واقع در خیابان امام خمینی(ره) غربی اهواز، ماموران اتش نشانی اهواز به سرعت به محل اعزام شدند كه پس از تلاش بسیار بالاخره توانستند این آتش سنگین و مهیب را بدون تلفات جانی مهار كنند.

وی افزود: دلیل گسترش این آتش سوزی كه هنوز علت اصلی آن مشخص نیست، وجود مواد آتش زا مانند مواد تمیز کننده و براق کننده و همچنین كفش های موجود در این مغازه بود كه شعله های آتش به سمت انبار كفشها كشیده شده بود ولی با حضور به موقع از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح كرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه 13 خودرو آتش نشان و امداد و نجات و تانكر پشتیبانی را به محل اعزام كردیم كه خوشبختانه با اقدام به موقع این حادثه هیچگونه تلفات و مصدومی نداشت در حال حاضر  ماموران آتش نشانی در حال انجام عملیات لكه گیری هستند.

حق شناس عنوان كرد: دلیل اصلی وقوع این حریق و میزان خسارت مالی وارد شده آن پس از اتمام كامل عملیات، از سوی كارشناسان مربوطه اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار