اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
امام جمعه موقت اهواز:
حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: نمی خواهم وارد حواشی شوم اما آنچه انتظار داریم این است که تمام نگرانی، دغدغه و برنامه اعضای شورا باید برای شهر و مسائل عمرانی و رفاهی شهر باشد.
 امام جمعه موقت اهواز با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای 1+5 گفت: هر توافق هسته ای باید شفاف ، روشن و دربرگیرنده جزییات باشد تا طرف مقابل از آن سوء برداشت به نفع خود نکند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر باتاکید مجدد بر اصل شفاف بودن توافق هسته ای ادامه داد: طرف مذاکره کننده اهل منطق و استدلال نیست به همین دلیل توافق نامه باید شفاف باشد تا به هیچ عنوان امکان سوء استفاده از آن نداشته باشد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه گفت: در مذاکرات باید خطوط قرمز را رعایت کنیم ، حذف بازرسی از اماکن نظامی و توسعه و تحقیق در حوزه هسته ای خطوط قرمز ما هستند که نباید از آنها کوتاه بیاییم.

وی اظهار کرد: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در این باره صریح بوده، ایشان اصل مذاکره را به دولت های قبل و فعلی اجازه داده اند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه پنجم اردیبهشت ماه 1359روز شکست حمله آمریکا به طبس را یادآور شد و افزود: بعد از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان و با تایید امام (ره) و قطع روابط ایران و آمریکا، این شکست را می توان مفتضحانه نامید.

حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به هفته سلامت از اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید تقدیر و ابراز امیدواری کرد وزارت بهداشت این طرح را که بار مالی زیادی از روی دوش خانواده بیماران برداشته ادامه دهد و هزینه های آن مانع گسترش و ادامه آن نشود.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه نگرانی و دغدغه های اعضای شورای اسلامی شهر اهواز باید برای شهر و مسایل شهری باشد به در پیش بودن نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: آنچه دوره های گذشته در اهواز داشتیم تجربه موفقی از شوراها نبوده است.

وی تصریح کرد: نمی خواهم وارد حواشی شوم اما آنچه انتظار داریم این است که تمام نگرانی، دغدغه و برنامه اعضای شورا باید برای شهر و مسائل عمرانی و رفاهی شهر باشد.

حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: خدمات خوبی توسط شهرداری اهواز انجام شده اما اگر حمایت اعضای شورای شهر بیشتر باشد پیشرفت های بیشتری را شاهد خواهیم بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
comment
0
0
comment با سلام خدمت حضرت آیت الله حسن زاده و شهردار پرتلاش و نمایندگان محترم و متعهد شورا : بر حسب وظیفه و در جهت بهبود معابر شهری ذکر چند نکته را ضروری می دانم . 1) در اکثر مواقع خیابانهای اصلی مورد توجه بوده و خیابانهای فرعی که بیشترین تخریب ها را که در اثر ساخت سازها و نوارهای حفاری را داشته اند مورد بی توجهی و عدم روکش آسفالت و ترمیم قرار نرفته اند . 2) دومین اشکال طرح اختلاط آسفالت می باشد که هنوز به روش سنتی تولید می شود و از طرح اختلاط آسفالتهای به روز نظیر آسفالت ماستیک ( با ترکیب لاستیک ) و آسفالت الیافی استفاده نمی گردد . 3) مورد سوم آزمایشگاه نداشتن کارخانه آسفالت شهرداری می باشد که علی رغم زحمت و تلاش پرسنل نمی توانند کیفیت مصالح و اندازه قیر مصرفی و نیز حرارت کافی جهت تولید آسفالت را محاسبه نمایند که نتیجه اش یا سوختن آسفالت با حرارت زیاد و مشکلات دیگر می باشد 4) موجود نبودن قیر 50، 40 که مخصوص آب و هوای خوزستان در استان است که اجبارا از قیر 70، 60 استفاده می شود که جا دارد به خاطر هدر نرفتن بیت المال هر چند که یک هزینه حمل اضافی به محموله قیر خریداری شده افزوده میگردد از قیر 50، 40 استفاده ، ردد. با آرزوی بهترین ها برای اهواز شهید پرور
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار