اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
استاندارخوزستان رسالت مهم رسانه ها را روشنگری و هدایت جامعه عنوان کرد و گفت : وظیفه خود می دانم که ازهمه خبرنگاران , اصحاب رسانه اعم از خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی و هرکسی که با نام و بی نام مقالات ارشادی منتشرو روشنگری کردند,تشکرمی کنم .

عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان نقش رسانه ها را درتوسعه مهم خواند و با برشمردن توفیقات خوزستان درعرصه های گوناگون دردولت تدبیرو امید گفت : ازهمراهی اصحاب رسانه  تشکرمی کنم . اگر این  همراهی نبود  بدون شک توفیقی حاصل نمی شد.

   استاندارخوزستان دردیدارمدیرکل صدا و سیمای مرکزخوزستان و معاونین این سازمان با وی که درسالن اجتماعات استانداربرگزارشد طی سخنانی , رسالت مهم  رسانه ها را روشنگری و هدایت جامعه عنوان کرد و گفت : وظیفه خود می دانم که ازهمه خبرنگاران  , اصحاب رسانه اعم از خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی و هرکسی که با نام و بی نام مقالات ارشادی منتشرو روشنگری کردند,تشکرمی کنم .

   مقتدایی  ازتلاش های صدا و سیمای مرکزخوزستان نیز  درتولید هوشمندانه گزارش های خبری , برنامه های فرهنگی ,سرگرمی و غیره  قدردانی کرد و گفت :  اگر استان خوزستان دردولت تد بیرو امید توفیقاتی داشته  دلایل اصلی اش همراهی رسانه هاست . این همراهی بدون شک درهمه سطوح تاثیرگذاربوده است .

   استاندارخوزستان خواستار ادامه همراهی تمامی  رسانه ها و کمک فکری آنان به مدیران برای کسب توفیقات بیشتردرعرصه خدمت بی منت به مردم شریف خوزستان شد.

    مقتدایی گفت : صدا و سیمای مرکزخوزستان می تواند  کانون بسیارمهم برای کمک به برنامه های توسعه ای استان باشد .

  استاندارخوزستان بااشاره به تاسیس سازمان های مردم نهاد ازجمله مجمع قرانی و نیز مجمع فرهنگ شهروندی درخوزستان  گفت : صدا و سیمای مرکزخوزستان می تواند روی موضوعات و تولیدات فکری این مجامع , حتی شورای آموزش و پرورش استان خوزستان ,  برنامه های آموزشی تولید و به مردم ارایه دهد که موثرخواهد بود.


  مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکزخوزستان نیزدراین دیدار گزارشی از عملکرد این مرکزدرسال 93 ارایه داد و گفت : امسال پوشش دیجتیالی برنامه های صدا و سیمای مرکزخوزستان درسطح 5 نقطه جدید درخوزستان , دردستور کار داریم که با اجرای آن 95 درصد مناطق تحت پوشش برنامه می روند.

  رحیمی ازحمایت ها و پشتیبانی استاندارخوزستان قدردانی کرد و گفت : صدا و سیمای مرکزخوزستان با این حمایت ها , مسایل پشتیبانی خود را حل کرده است . 

   وی نسبت به تولید هوشمند محصولات خبری و فرهنگی درسال 94 برای پیشبرد اهداف دولت درخوزستان اعلام آمادگی کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
پیام بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment باسلام وخسته نباشید وب سایت حامیان مردمی دکترمحمود احمدی نژاد شروع بکار نمود مستدعی ایست ترتیبی اتخاذ نمائید تا این وب سایت در لیست پیوندهای آن وب سایت وزین قرار گیرد بعداز پیوند از طریق نظرات اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک نمائیدبه امید تولد دوباره بهار
آدرس:http://payamebahar.ir
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار