اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
او یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب را کار برای خدا دانست و گفت: اوایل انقلاب از افراد خواهش می‌کردند تا پستی را بپذیرند اما الان نه‌تنها افراد به‌دنبال پست‌ها می‌دوند، بلکه میلیاردها تومان خرج می‌کنند تا به منصبی برسند؛ این یعنی جداشدن از راه انقلاب.

محمود احمدی‌نژاد این‌بار به قزوین رفت و در میان جمعی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی این شهر سخنرانی کرد. سخنانی که به ضرورت بازخوانی انقلاب اسلامی از نظر او می‌پرداخت. 

به گزارش شرق، احمدی‌نژاد از اواخر سال گذشته سخنرانی‌های خود را کلید زد؛ یک‌بار در محمودیه تهران در بین فعالان رسانه‌ای همسو، یک‌بار در شهر ری برای مردم نامه به دست و هفته گذشته هم در مشهد که البته مشروح سخنانش در آنجا منتشر نشد. قزوین و دانشگاه امام خمینی(ره) که دانشجویانی از خاورمیانه هم درآنجا تحصیل می‌کنند، مقصد بعدی احمدی‌نژاد بود تا بیش‌از‌پیش خود را نماینده و معرف انقلاب ایران اعلام کند. چه او رونمایی از نقش جدید خود را از سالروز بازگشت امام خمینی به کشور انتخاب کرد و بعد از آن در سخنرانی‌هایش به خاطرات دوره ریاست‌جمهوری، چاوز و امام زمان(عج) اشاره کرد. 

 او در این سخنان بار دیگر از امام زمان سخن گفت و البته در تحلیلی از اوضاع خاورمیانه هم گفت که این به‌هم‌ریختگی برای مقابله با امام است. ادبیات احمدی‌نژاد تفاوتی با ادبیات دوران ریاست‌جمهوری‌اش ندارد و باز هم از آینده‌ای سخن گفته است که هم هیمنه آمریکا درهم می‌شکند و هم پاک‌سازی طبیعی صورت خواهد گرفت. بی‌آنکه اشاره روشنی به ظهور امام زمان(عج) داشته باشد. 

به گزارش «دولت بهار» احمدی‌نژاد با تأکید بر این نکته که نواقص، درجازدن‌ها و نداشته‌هایمان جایی است که از انقلاب فاصله گرفته‌ایم، گفت: اهداف انقلاب همه آن چیزهایی است که بشر براساس فطرتش مطالبه کرده است، تبیین انقلاب باید به‌طور دائم صورت گیرد، مخصوصا اینکه الان وسط کاریم، قبل از انقلاب افراد فعال در عرصه انقلاب زیاد نبودند که به رهبری امام حرکت کرده و بدنه جامعه را با خود همراه کردند. امام در آن مقطع و در سطح فهم همان زمان، انقلاب و آرمان‌ها را تئوریزه کرد، اما بعد از پیروزی انقلاب سطح جامعه بالاتر رفته است و نیازمند کار و تلاش بیشتر برای تبیین و تئوریزه‌کردن مبانی انقلاب هستیم. احمدی‌نژاد با تأکید بر بازگشت به انقلاب گفت: اگر از انقلاب فاصله بگیریم، هم دچار بی‌هویتی خواهیم شد و هم دچار سرگشتگی. هرجا در این ٣٦ سال در اوج بودیم محصول تکیه بر آرمان‌هاست و هرجا به مشکل برخوردیم نتیجه دوری از آنهاست. 

او یکی از مهم‌ترین اصول انقلاب را کار برای خدا دانست و گفت: اوایل انقلاب از افراد خواهش می‌کردند تا پستی را بپذیرند اما الان نه‌تنها افراد به‌دنبال پست‌ها می‌دوند، بلکه میلیاردها تومان خرج می‌کنند تا به منصبی برسند؛ این یعنی جداشدن از راه انقلاب. 

احمدی‌نژاد با تأکید بر این مسئله که برای تبیین آرمان‌ها نیازی به فریادزدن نیست، گفت: امروز ملت ایران خیلی انقلابی‌تر از ٣٠ سال قبل است، اظهارنظرات و مطالبات مردم عمق آرمان‌های انقلاب را نشان می‌دهد. 

احمدی‌نژاد آینده جهان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت حرکت جهان و اتفاقات آن همگی در جهت اصلاح است، اراده الهی محقق خواهد شد و در این راه همه با عملشان به‌نوعی در حال کمک‌کردن به طی این مسیرند. به لطف خدا خیلی زود از دست‌اندازها درمی‌آییم و به‌زودی می‌بینید که اثری از هیمنه آمریکا نخواهد بود. آنها به مانند ماشینی هستند که با سرعت زیاد به سمت ته دره درحال سقوط است. 

او با ذکر این نکته که ان‌شاءالله پیروزی‌های بزرگ در راه است و توطئه‌های دشمنان به خودشان کمانه خواهد کرد گفت: تمام تحرکات دشمن برای مقابله با امام است، اصلا خاورمیانه را به‌هم ریختند برای مقابله با امام. اما ان‌شاءالله به‌زودی یک پاکسازی طبیعی اتفاق خواهد افتاد. 
او در پایان گفت: همان‌طوری که امام راحل فرمودند ما شریک غم همه مظلومان عالمیم؛ بنابراین مسلمان به معنای حقیقی نمی‌تواند غیرجهانی بیندیشد و ما به‌دنبال انسان جهانی و جهان انسانی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار