اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
رییس اداره راه و شهرسازی شادگان گفت: طرح جامع شهری این شهرستان در دست تصویب قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، جابر بنی تمیم اظهار کرد: در نشست روز جمعه بررسی مشکلات و پروژه های راه و شهرسازی شادگان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و شورای مدیران این اداره کل، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار این شهرستان مسایل و مشکلات راه های ارتباطی روستایی و مسکن مهر بررسی و مقرر شد در دو ماه آینده طرح جامع شهری آن ابلاغ شود.
وی از برنامه بهسازی راه های روستایی شادگان با کاربرد 10هزار تن آسفالت خبر داد و از احداث جاده سه راهی جفال و آنتنی بدرانی، تهیه و حمل 50 سرویس مصالح برای آماده سازی آسفالت رودمیکس به عنوان موارد مقرر در این نشست نام برد.
بنی تمیم توضیح داد: در جریان این نشست از جاده بوزی گرگر بازدید میدانی به عمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی افزود: در این نشست همچنین مقرر شد برای احداث جاده دریسیه و عبودیه به منظور مطالعه و ارتقای وضعیت موجود مشاور گرفته شود، شروع عملیات احداث جاده دارخوین – شادگان از سمت شادگان بررسی و قرار شد از سوی وزارتخانه این طرح تفویض اختیار شود.
بنمی تمیم از تامین اعتبار به منظور آغاز عملیات اجرایی پل جهانگیری توسط راه و شهرسازی شادگان در آینده نزدیک، ساماندهی و شتاب بخشی در عملیات اجرایی کمربندی شادگان و رفع موانع و مشکلات موجود آن، احداث دومین پارکینگ مسیر شادگان – دارخوین، عملیات روشنایی جاده جفال، احداث زیرگذر و پل عابر پیاده در سه راهی دارخوین، ساماندهی زیرساخت های مسکن مهر و تهیه مصالح توسط اداره کل راه و شهرسازی و تهیه قیر مورد نیاز و اجرای آسفالت و زیرسازی توسط شهرداری به عنوان دیگر موارد مقرر در نشست برشمرد.
وی توضیح داد: مقرر شد بهسازی پل جهانگیری توسط معاونت راهداری راه و شهرسازی خوزستان، رفع نقاط حادثه خیز راه های روستایی از طریق مدیریت راهداری و تصویب تعریض پل بندوان جاده منصوره توسط اداره نظارت بر راه های روستایی انجام شود.
بنی تمیم از آسفالت دهستان آبشار و جفال هر کدام به طول 10کیلومتر به همراه بهسازی جاده های عبودیه و سعدی به عنوان موارد دیگر تصمیم گیری شده در نشست مزبور عنوان کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار