شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶

معاون فني مركز اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي خوزستان گفت: با توجه به اعزام كاروان‌ زائران به مرقد امام خميني (ره)، 23 دستگاه آمبولانس اين كاروان‌ها را در طول مسير همراهي مي‌كنند و همه پايگاه‌هاي جاده‌اي نيز در حالت آماده‌باش قرار دارند و در صورت بروز هرگونه مشكل به سرعت وارد عمل مي‌شوند.

دكتر آريان گلپسند در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: هر سال در آستانه سالگرد ارتحال امام خميني (ره) كاروان‌هاي زيادي از شهرهاي مختلف استان خوزستان به سمت تهران حركت مي‌كنند و با توجه به اهميت تامين سلامت اين زائران، تعدادي آمبولانس در طول مسير زائران را همراهي مي‌كنند.

وي افزود: امسال 23 دستگاه آمبولانس به همراه تكنسين و امدادگر از سوي مركز اورژانس و فوريت‌هاي پزشكي خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و به همراه كاروان‌ها به تهران اعزام مي‌شوند. از اين تعداد 6 دستگاه آمبولانس، كاروان‌هاي شهر اهواز را همراهي مي‌كنند و 17 دستگاه آمبولانس نيز از شهرستان‌ها اعزام مي‌شوند.

گلپسند تصريح كرد: جمعيت هلال احمر و بهياري سپاه نيز در اين زمينه همكاري دارند و كاروان‌هاي اعزامي از برخي شهرهاي استان نيز توسط آمبولانس‌هاي اين مراكز تحت پوشش قرار مي‌گيرند. همچنين همه پايگاه‌هاي جاده‌اي موجود در مسير حركت كاروان‌ها اكنون در حالت آماده‌باش هستند و در صورت نياز وارد عمل مي‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار