شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
مهندس حاجی زاده:
مدیر مرکز سامد استان در گفتگو با پایگاه خبری استانداری ضمن تشریح عملکرد 111 گفت: بهترین روش ارتباطی همین سامانه تلفنی (111) است که ضمن پاسخگویی و مشاوره کارشناسان این مرکز ، فرصت خوبی برای تمرین روش های نوین ارتباطی است و لزوم مراجعه حضوری به ادارات، جهت پیگیری درخواستها و شکایات را حذف می نماید.
این هفته مدیران   بانک کشاورزی استان ،کمیته امداد استان و بهزیستی استان  با جمعی از شهروندان دیدار نمودند.

مهندس حاجی زاده در این خصوص گفت: به لطف خدا، هر هفته شاهد برگزاری ملاقات های مردمی  و حضور مسئولین دستگاه های استان  جهت پاسخگویی به مردم هستیم.

مدیر مرکز سامد استان  در گفتگو با پایگاه خبری استانداری ضمن  تشریح عملکرد 111 گفت:  بهترین روش ارتباطی  همین سامانه تلفنی (111)  است که  ضمن  پاسخگویی و مشاوره کارشناسان این مرکز ، فرصت خوبی برای  تمرین روش های نوین ارتباطی است و لزوم مراجعه حضوری به ادارات،  جهت پیگیری درخواستها و شکایات  را  حذف می نماید.

وی در پایان گقت: امیدواریم فرهنگ ارتباط الکترونیکی نه تنها برای شهروندان بلکه برای مدیران دستگاه ها  نیز هر چه بیشتر  نهادینه شود.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
comment
0
1
comment سپاس از زحمات کارمندان وزارت کشوری این مجموعه به دلیل تلاش و کوشش و تکریم ارباب رجوع.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار