اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی در پیامی تند خطاب به وزیر امور خارجه ایران او را فردی «ضعیف‌النفس» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تام کاتن» سناتور جمهوریخواه آمریکایی در توئیتر خود پیام تندی برای «محمد جواد ظریف» ارسال کرد و نوشت: «این نشانه شجاعت نیست که در طول جنگ ایران - عراق، در آمریکا پنهان شوید در حالی که کشور شما برای بقا می‌جنگد. اگر مناظره نیایی نشان می‌دهد هنوز مانند گذشته ضعیف‌النفس هستی».

بعد از آنکه ظریف طی سخنانی در دانشگاه نیویورک با بیان اینکه «در صورت توافق، گام‌های رفع تحریم‌ها احتمالاً چند هفته طول می‌کشد»، گفت «تمامی تحریم‌ها علیه ایران برداشته خواهد شد، خواه این موضوع باب میل سناتور «تام کاتن» باشد یا نباشد»، موجب شد، این سناتور جمهوریخواه در حساب کاربری توئیتر خود به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان دهد.

تام کاتن سناتور جمهوریخواهی است که به نمایندگی از سوی 47 نفر از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی در نامه‌ای سرگشاده به مقامات ایران هشدار داده بود هرگونه توافق هسته‌ای میان آمریکا و ایران تنها تا پایان دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما دوام خواهد داشت.

به دنبال سخنان ظریف بود که کاتن اظهار داشت: « هی ظریف!‌ شنیده‌ام که از من نام برده‌ای. اگر تا این اندازه مطمئن هستی، بیا درباره قانون اساسی (آمریکا) با یکدیگر بحث کنیم».

وی افزود: «پیشنهاد من این است؛ در واشنگتن دی سی، هر زمانی که شما انتخاب کنی دیدار کنیم تا گزارشی از ظلم و ستم، خیانت و ترور ایران را مورد بحث قرار دهیم».

تام کاتن در بخش دیگری از توئیتر خود مدعی شده: «من متوجه شده‌ام در 20 سالگی، طی جنگ ایران - عراق در حالی که روستایی‌ها و کودکان کشته می‌شدند، تو در آمریکا پنهان شده‌ بودی. این نشانه شجاعت نیست که وقتی کشور شما برای بقا می‌جنگید، در آمریکا پنهان شده بودید. اگر مناظره نیایی نشان می‌دهد هنوز مانند گذشته ضعیف‌النفس هستی».
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
comment
6
0
comment پنهان نشده بود درس میخواند تا امروز با شما ها وامثال شماها مبارزه کند جهاد فقط جنگیدن وکشته شدن نیست
پاسخ ها
comment
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
comment جناب آقای موسوی این حرف شما دلیل نمی شود ما افرادی با تحصیلات عالیه و بهترین نخبگان را داشته ایم که تحصیل را در کشورهای خارجی را رها کرده و برای دفاع از ناموس من و تو و شرف این سرزمین جنگیده اند اگر آنها نبودن الان نیازی به تحصیلات ظریف نداشتیم چون مملکتمان دست دشمنان بود و نیازی به ایشان نداشتیم . حداقل کمی منصف باش خیلی ها در آن زمان دوست داشتند به مدارج بالا برسند ولی غیرتشان نگذاشت؟
comment
شهروند
|
United States
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
comment
0
3
comment البته حرف سناتور کاتن هم قابل تامله. چرا پدران و بزرگتر های ما آنموقع در آمریکا مشغول درس خواندن نبودند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار