شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۹

معاون خدمات شهري شهرداري اهواز گفت: شهرداري اهواز با مشاركت بخش خصوصي تسهيلاتي را براي بنكداران فراهم كرده و مجتمع بنكداران راه‌اندازي شده است؛ اكنون در زمينه استقرار بنكداران در اين مجتمع الزامي وجود ندارد، ولي همه بنكداران بايد از هسته مركزي شهر خارج شوند.

عليرضا عالي‌پور در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: با توجه به اعمال محدوديت ترافيكي در مركز شهر از ابتداي خردادماه، ورود خودروهاي بنكداران به هسته مركزي شهر ممنوع اعلام شده است.

وي با بيان اينكه مجتمع بنكداران با مشاركت بخش خصوصي و تعدادي از بنكداران در انتهاي خيابان امام خميني(ره) شرقي جانمايي شده است، افزود: اين مجتمع با توجه به مصوبه كميسيون ماده پنج شوراي شهرسازي، مورد تائيد اعضاي اين كارگروه قرار گرفت؛ سازمان حفاظت محيط زيست و مركز بهداشت استان نيز در اين كارگروه عضويت دارند و اعضاي كارگروه نيز تشخيص داده‌اند كه اين مكان داراي مشكل خاصي نيست.

عالي‌پور با اشاره به اينكه تعدادي از بنكداران در اين مجتمع مستقر شده‌اند، تصريح كرد: طبق مصوبه شوراي ترافيك و با ايجاد محدوديت ترافيكي، هيچ خودرويي حق حمل و نقل كالا و تردد در هسته مركزي شهر را ندارد. اين مصوبه با توجه به اعتراضات شديد شهروندان اجرايي شده است. در اجراي اين مصوبه نيروهاي اجرائيات شهرداري با همكاري پليس راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي از ورود خودروهاي بنكداران به هسته مركزي شهر جلوگيري و خودروهاي متخلف را به پاركينگ منتقل مي‌كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار