شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
در نشست با خبرنگاران
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز برنامه های هفته آموزش در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر سید محمود کاشفی پور چهارشنبه درنشستی با حضور اصحاب رسانه در دفتر معاونت آموزشی بیان کرد: هفته آموزش و بزرگداشت مقام معلم هر ساله به مناسبت شهادت استاد مطهری در دانشگاه برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته آموزش از 12 تا 17 اردیبهشت در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود، گفت: یکی از وظایف معاونت آموزشی برنامه ریزی برای ارتقاء اعضای هیات علمی است که در همین راستا برگزاری چند کارگاه آموزشی برنامه ریزی شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلیدانشگاه بیان کرد: برگزاری کارگاه های ویرایش و نگارش برای اساتید و دانشجویان دوره ارشد و دکتری و کارگاه سنجش و ارزشیابی آموزش برای اساتید  دانشگاه از جمله برنامه های هفته آموزش است.

وی ادامه داد: همچنین یک دوره کلاس آموزش مجازی برای آشنایی اساتید دانشگاه با این نوع آموزش توسط یکی از اساتید دانشگاه شیراز برگزار می شود .

کاشفی پوراز برگزاری آیین تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم 14 اردیبهشت با تجلیل از 24عضو هیات علمی دانشگاه از 13 دانشکده در آمفی تئاتر شهید مطهری برگزار می شود.همچنین دراین مراسم، از هفت نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه که در سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند نیز تجلیل می شود .

وی در خصوص برنامه های آموزشی دانشگاه گفت: در سال قبل دو مجوز در بخش ارشد و یک مجوز ایجاد رشته در بخش دکتری از وزارت علوم  اخذ شده و 16 رشته نیز در بخش ارشد و دکتری در حال طی کردن مراحل اخذ مجوز است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با تاکید بر ایجاد رشته های نوین در بخش های کارشناسی ارشد و دکتری گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شهید چمران یک دانشگاه مادر است امکان افزایش رشته های کارشناسی وجود ندارد اما در مورد رشته های نوین که مدنظر وزارت علوم نیز هست، پیگیری های لازم برای ایجاد چهار رشته تحصیلی در حال انجام است.

کاشفی پور با اشاره به ایجاد دانشکده باستان شناسی در شهرستان شوش، بیان کرد: در سال گذشته مجوز ایجاد این دانشکده اخذ شد و در حال حاضر 26 دانشجو در این دانشکده در حال تحصیل هستند.

وی همچنین از تدوین برنامه پنجساله آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: تمامی برنامه های دانشکده ها اخذ شده و برنامه پنجساله با هدف پیشبرد برنامه های آموزشی و علمی در معاونت آموزشی تدوین شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار