شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
دردسرهای یک عکس مشترک !

عکس یادگاری مهران مدیری با سید شریف حسینی شایعاتی مختلفی را در شبکه های مجازی در آستانه انتخابات مجلس رقم زد و برخی ها چنین استنباطی از عکس کردند که قرار است مهران مدیری "حاشیه ساز" ، فیلم تبلیغاتی و انتخاباتی تنماینده اهواز را بسازد. 

باز هم جنجال شایعه سازان
همین چند هفته پیش بود که کلیپ زخمی شدن دو سرباز در پارک جزیزه دست به دست می چرخید و گفته می شد این دو سرباز اخیرا در یک درگیری مسلحانه زخمی شده اند اما بعدا مشخص شد که نه تنها درگیری مسلحانه در کار نبوده بلکه کلیپ مورد نظر مربوط به سال 91 بوده و علت جراحت نیز تصادف بوده نه گلوله سربی! حالا نیز شایعه بمب گذاری و انفجار بمب در اهواز همه را به وحشت انداخته و شبکه هایی مثل بی بی سی نیز به آن دامن زدند اما آنگونه که نیروی انتظامی گفته ، این شایعه نشات گرفته از مانور نیروهای انتظامی بوده و بمبی در میان نبوده است. متاسفانه جریانی هدفمند در حال انتشار این مطالب هستند که هدفشان ناامن جلوه دادن استان است. نیروی انتظامی و دادگستری نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده که با شایعه سازان به شدت برخورد خواهد شد.

دروغی دیگر این بار در اندیمشک
 در روزهای گذشته شایعاتی در شبکه های اجتماعی بصورت گسترده ای پیام هایی مبنی بر کشته شدن چندین نفر بر اثر درگیری طایفه ای منتشر شده است که به هیچ عنوان صحت ندارد. در این اخبار آمده که ۱۱ نفر کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.
نکته جالب آنجاست که این شایعه نیز از اساس کذب بوده و خبر این درگیری مربوط به سال های گذشته است. در همین زمینه فرماندار اندیمشک گفته است که عده ای با قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به منتشر کردن این شایعات در شبکه های اجتماعی کرده اند که با تلاش نیروی انتظامی و اداره اطلاعات شناسایی شده و برای مجازات بزودی تحویل دستگاه ‏قضایی می شوند. ‏

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
comment
0
0
comment شايعه وقتي درست ميشه كه سازمان هاي دولتي و نظامي قبل از مانور و به موقع به مردم اطلاع رساني صحيح نميكنند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار