شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
بعدازظهر امروز هشتاد وششمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز علیرغم حضور 15نفر از اعضای شورا شهر اهواز، اصحاب رسانه و جمعی از تاکسی داران معترض بعد از ۴۰ دقیقه انتظار، لغو شد .
به گزارش اهوازنوین : بعدازظهر امروز هشتاد وششمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز علیرغم حضور ۱۵نفر از اعضای شورا شهر اهواز، اصحاب رسانه و جمعی از تاکسی داران معترض بعد از ۴۰ دقیقه انتظار، لغو شد .
*مطابق اعلام قبلی مقرر بود جلسه شورای شهر اهواز راس ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز در مکان ساختمان شورای اسلامی شهر اهواز تشکیل شود .
* آنچه معمول جلسات هفتگی شورانشینان است تاخیر ۳۰دقیقه ای تا یک ساعته برخی اعضا علیرغم تذکرات جدی ریاست شورا است.
* مطابق قانون اعضای شورا جهت حضور در صحن شورا مجاز به تاخیر ۲۰ دقیقه ای می باشند و بیش از آن تاخیر و غیبت محسوب می شود.
*این جلسه نیز مطابق جلسات قبل برخی اعضا در ساعت مقرر در صحن حضور داشته و چشم انتظار حضور مابقی اعضا جهت رسیدن به اکثریت اعضا و رسمیت یافتن جلسه بودند.
* آقایان حجت الاسلام سعادت نیا ، حجت الاسلام سواری،ناجی سواری،عاشور سواری،هوشنگ شیر مردی،اسکندر زنگنه،علی ناصری،سید مهدی آلبوشوکه رامی علاسوند ، سلحشور و خانم ها زیبا صالح پور، آذر زمان پور در ساعت مقرر در صحن شورا حضور داشتند.
*با گذشت ۴۰ دقیقه از وقت قانونی شورا با حضور توام با تاخیر دیگر اعضا همچون ابتسام الباجی و آقایان باورصاد و هدایت ممبینی تعداد اعضا به ۱۵ نفر نفر رسید و جلسه رسمیت یافته و جهت تشکیل جلسه هیچ منع قانونی وجود نداشت.
*بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از زمان اعلام شده برای آغاز جلسه، تعدادی از حاضران در اعتراض به هیات رئیسه درخواست برخورد با غایبان را داشتند.
* اعضای حاضر در صحن که این تاخیرهای مکرر همکاران خود را نوعی بی توجهی و بی احترامی به صحن شورا می دانستند خواستار لغو هشتاد و ششمین جلسه شورا به نشان از ناراحتی از این بی احترامی ها و اعتراض به از بین رفتن این عادت ناپسند خواستار شدند.
*به دلیل اعتراض اعضای شورا و درخواست لغو جلسه بنا بر اعلام هیات رئیسه ادامه جلسه منوط بر رای گیری و موافقت اکثریت اعضا شد.
*پس از رای گیری با رای ۹ نفر موافق  و ۷ نفر مخالف لغو جلسه ،هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر اهواز لغو شد.
* لازم به ذکر است غائبین هشتاد وششمین جلسه شورای شهر اهواز عبارتند از آقایان غلامرضا سبزعلی،سید محمد جواد رضوی،حسین حیدری،جانعلی خورشیدی،حجت مظفری و خانم ابریشم کار .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار