شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر
رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر از در دست اجرا بودن سه طرح مهم راهسازی در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان،محمود شهبازیان اظهار کرد: یکی از این طرح ها آسفالت گرم رینگ ارتباطی جاده غرب و شرق شوشتر(کمربندی شعیبیه) است. 
وی اظهار کرد: این رینگ 98 کیلومتر طول دارد که برای صرفه جویی در هزینه ها و بر اساس درخواست نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی عملیات آسفالت گرم آن در دست انجام قرار دارد. 
شهبازیان اضافه کرد: در زمان حاضر آسفالت گرم "کنار شطیط" به طول 45 کیلومتر به اتمام رسیده و 50درصد عملیات آسفالت "کنار دز" به طول 25 کیلومتر هم انجام شده است. 
وی گفت: آسفالت موجود مربوط به سالها پیش بوده و بستر اصلی آن عمری 30 ساله دارد؛ به همین منظور چهار هزار تن آسفالت گرم با اعتبار چهار میلیارد ریال به همین منظور استفاده می شود. 
رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر همچنین از اجرای طرح تامین ایمنی همراه با اجرای آیلند روشنایی در منطقه "عرب حسن" در جاده شوشتر – اهواز با اعتبار یک میلیارد و 800میلیون ریال خبر داد و افزود: تاکنون احداث جداول انجام و پایه های بتنی روشنایی هم آماده شده است. 
شهبازیان در عین حال از آسفالت و تعریض محور ارتباطی شوشتر تا منطقه عرب حسن خبر داد و گفت: از ابتدای شوشتر تا عرب حسن 22 کیلومتر در رفت و به همین میزان در برگشت لکه گیری و دو لایه آسفالت انجام می شود که تا زمان حاضر باند رفت انجام شده و باند برگشت هم در دست انجام قرار دارد. 
وی به تعریض محور تا سه متر در هر طرف اشاره کرد و افزود: برای اجرای این عملیات که از آذر پارسال انجام شده یکصد میلیارد ریال هزینه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار