شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور مهمترین اولویت‌های عمرانی خوزستان را تامین آب آشامیدنی مناسب، اجرای طرح 550 هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی و رسیدگی به حاشیه شهرها اعلام کرد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هوشنگ خندان دل امروز در نشست مشترک با معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در اهواز گفت : پرداختن به موضوع تامین آب آشامیدنی مردم استان از مهمترین موضوعات قابل پیگیری است و از دفتر فنی وزارت کشور خواسته ایم با اهتمام بیشتری این موضوع را پیگیری کند.
وی موضوعات طرح 550 هزار هکتاری و حاشیه نشینی را از اولویت‌های دیگر استان برشمرد و پیگیری و همکاری وزارت کشور و استانداری خوزستان را در این زمینه‌ها خواستار شد.
خندان دل با اشاره به به مترو کلانشهر اهواز از همت وزارت کشور درباره پیگیری اقدامات لازم برای تسریع در اتمام این طرح خبر داد.
وی با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر کار دهیاری‌ها عنوان کرد: باید تمام روستاهای بالای 30 خانوار دارای دهیاری شوند تا بتوان از این طریق مدیریت و نظارت بهتری نسبت به این دهیاری‌ها اعمال کرد.
خندان دل همچنین ساماندهی وضعیت پسماندها و فاضلاب روستاها را از اولویت‌های معاونت متبوع خود عنوان و ابراز امیدواری کرد از طریق معاونت امور عمرانی وزارت کشور اعتبارات مربوط به ریزگردها نیز پیگیری و محقق شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار