شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به حداقل رسیدن کارهای پرخطر یا انجام ندادن این کارها از نتایج مسوولیت پذیری و پختگی جوانان است.

به گزارش ایرنا فرامرز کیانی زاده چهارشنبه در همایش ترویج ازدواج سالم در جوانان در سرسرای اجتماعات دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: مسوولیت پذیری باعت رشد و تعالی فرد می شود و با ازدواج و تقویت حس مسوولیت پذیری، انسان از خودبینی به دیگر بینی ارتقا یافته و نسبت به جامعه نیز احساس مسوولیت می کند.

وی با اشاره به فواید ازدواج در ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی افزود: کاهش بیماری قلبی، استحکام عضلات و استخوان ها و افزایش جریان خون از جمله فواید ازدواج است.

کیانی زاده ادامه داد: دوستی و محبت، تکامل زن و مرد، تشکیل خانواده و تداوم نسل، حفظ عفت و حیای اجتماعی از دیگر محاسن ازدواج است.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود:در وزارت ورزش و جوانان معاونت ساماندهی امور جوانان، پیگیری ازدواج جوانان را انجام می دهد و همچنین 25 دستگاه عضو ستاد امور جوانان هستند که هر کدام به وظایف خود عمل می کنند.

وی گفت:تبلیغات منفی شبکه های تلویزیونی بیگانه،رقابت ناسالم خانواده ها و مشکل بیکاری از مهمترین دلایل کاهش ازدواج جوانان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار