شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
بازدید دکتر ناصر سودانی از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به پاس تلاش‌های مسئولانی دلسوز و کارآمد توانسته است در طی مدت زمان کمی جایگاه بالا و مطلوبی در تولید علم در سطح استان خوزستان را از آن خود نماید.
دکتر ناصر سودانی : فعالیت های فرهنگی پربار و بالا بودن استاندارد های آموزشی در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز چشم گیر است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید خود از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز فعالیت های آموزشی و پژوهشی ، فرهنگی و دانشجویی را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز، دکتر ناصر سودانی در بازدید از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز با تشکر از تلاش های مسئولان این مرکز، دستاورد‌های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز به پاس تلاش‌های مسئولانی دلسوز و کارآمد توانسته است در طی مدت زمان کمی جایگاه بالا و مطلوبی در تولید علم در سطح استان خوزستان را از آن خود نماید.

نماینده مردم کلانشهر اهواز در مجلس شورای اسلامی درخصوص تأثیر فعالیت مرکز در سطوح علمی و فرهنگی و همچنین پیوند آموزش با صنایع موجود در استان تصریح کرد: با توجه به ویژگی صنعتی بودن این دانشگاه امیدواریم با برنامه ریزی دقیق مسؤلین مرکز این امکان فراهم گرددکه همه جوانان و شاغلین مستلزم آموزش درحیطه های کاری صنعتی از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و... بتوانند از امکانات موجود استفاده کنند و بنده هم بعنوان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و همچنین ارتقاء این دانشگاه صنعتی تلاش خواهم کرد.

وی با اشاره به بررسی سوابق مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز افزود: رئیس این مرکز آموزش عالی(آقای محمد زاده) با همراهی و همکاری معاونتها و پرسنل خود از زمان تأسیس تا کنون توانسته است با استفاده از پتانسیل‌های موجود در شرکت لوله سازی اهواز و مرکز آموزش عالی خدمات عظیمی را از طریق جذب استادان توانمند و گسترش رشته‌های صنعتی به دانشجویان خود ارائه دهد.

دکتر ناصر سودانی با حضور در جمع ریاست، معاونین، پرسنل و اساتید این مرکز آموزش عالی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی پربار و بالا بودن استاندارد های آموزشی در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز چشم گیر است. 

این نماینده مجلس در بازدید از نمایشگاه وهابیت، تأثیر ماهواره بر فرهنگ و زندگی نامه شهدا که هم اکنون در محوطۀ بیرونی مرکز آموزش عالی لوله سازی دایر است، ضمن تشکر از فعالیت های فرهنگی انجام شده در این دانشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه گامی مؤثر در جهت آگاه سازی جوانان و دانشجویان  می باشد چرا که توأمان که یک دانشجو به تحصیلات و آموزش نیاز دارد به رشد فرهنگی و کسب آگاهی جهت تشخیص اهداف و توطئه های گروه های سلفیت و وهابیت، فرهنگهای تزریقی ماهواره  که مسائل بروز و بسیار مهمی هستند نیاز دارد.

گفتنی است در این بازدید مهدی محمدزاده ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در گزارشی از روند فعالیت های این مرکز ابراز امیدواری و افزود:  این مجموعه به عنوان اولین مرکز آموزش عالی در حوزه صنعت استان فعالیت خود را با 183 دانشجو و در 4 رشته در مقطع کاردانی آغاز کرد و با گذشت 6 ترم از شروع به کار این مرکز در حال حاضر 3500 دانشجو در این مرکز دو مقطع کاردانی و کار‌شناسی با 21 رشته صنعتی مشغول به تحصیل هستند.

در ادامه این گزارش محمدزاده تصریح کرد: در حال حاضر  این مرکز در بین تمامی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی در استان خوزستان در زمینۀ فعالیت های فرهنگی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در حاشیۀ این بازدید جلسۀ پرسش و پاسخ دانشجویان با حضورنماینده مردم کلانشهر اهواز درمجلس شورای اسلامی برگزار شد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
comment
0
3
comment جالبه نزدیک انتخابات که میشه تمام نماینده ها به جنب و جوش چشمگیر !!!! دست می یازند .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
comment
1
1
comment خدا خیرش بده معلموه خیلی آدمه خوبیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comment
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment درود به شرف این مرد بزرگ
دکتر ناصر سودانی نشان داده همیشه هوای اهواز و مردم رو داره.
ایشان اسطوره آزادیخواهی و ولایت مداری است
آفرین به مرد حماسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار