شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
در مراسمی به مناسبت روز کارگر و هفته نکوداشت بسیج کارگری، غلامرضا براتی مدیرعامل آبفااهواز به عنوان بسیجی نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفااهواز این مراسم به همت سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر(عج) و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از کارگران نمونه در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی با حضور عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و مسئولان استانی و لشکری در محل کتابخانه مرکزی اهواز برپا شد.

غلامرضا براتی مدیرعامل، عزت اله صادقی معاون امورمالی و پشتیبانی و سیدجاسم فاضلی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران از شرکت آبفا اهواز به عنوان بسیجیان نمونه کلانشهر اهواز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

غلامرضا براتی پس ار دریافت لوح تقدیر خاطر نشان کرد: همانطور که استاندار محترم یادآور حضور فعال جامعه کارگری در همه عرصهها شد باید بگویم این قشر زحمت کش همواره با تلاش بی وقفه در تمام دوره ها به خصوص دوران دفاع مقدس با تقدیم یکهزار و 30 شهید نشان دادند پابه پای دیگر اقشار برای آبادانی و عزت سرزمینشان در صحنه حاضرند. 

وی افزود: تلاش قشر زحمت کش کارگر به خصوص در شرایط آب و هوایی استان ما درواقع کمتر از جهاد نیست چراکه تحمل گرمای طاقت فرسا و سختی کار صبر هر انسانی را لبریز می کند اما این عزیزان با بردباری در راه معیشت خانواده و آبادانی جامعه مشغول به کارند.

صادقی معاون امورمالی و پشتیبانی وی نیز که یکی دیگر از بسیجیان نمونه معرفی شده می باشد در خصوص این ایام گفت: برگزاری چنین مراسماتی در راستای نکوداشت مقام کارگر از جمله اقدامات ارزشمندی است که جهت قدردانی از این قشر پرتلاش و کم توقع به عمل می آید. وی در ادامه افزود: ارائه تسهیلات بیشتر به آنان و در نتیجه ایجاد انگیزه بیشتر از امتیازاتی است که انتظار می رود با جذب اعتبار بیشتر تحقق یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار